9 Noiembrie 2011
articol pe revista-piata.ro
Berea, una dintre bauturile cumparate cel mai des in perioada Sarbatorilor
Berea este una dintre bauturile cel mai des cumparate in perioada sarbatorilor de iarna, alaturi de apa si sucuri, este concluzia unui sondaj realizat in perioada 03-05 noiembrie, la solicitarea Tuborg Romania.
Conform cercetarii, la care au raspuns peste 1.400 de persoane, pe lista de cumparaturi pentru masa de Craciun a romanilor se regasesc sucurile (25,45 %), fiind urmate de apa minerala (21,75 %) si bere (18,87%). O treime din barbatii romani au declarat ca beau Tuborg Chrismas Brew cel putin o data in perioada Craciunului, in timp ce mai bine de 20% dintre ei au sustinut ca sunt consumatori frecventi ai acestei editii speciale (cel putin o data pe saptamana in perioada sarbatorilor de iarna). Acestia asociaza, de altfel, Tuborg Christmas Brew cu culoarea albastra care se regaseste atat in ambalajul acestui produs, cat si in toate elementele de comunicare (42,54%), cu masa de sarbatori in proportie de 31,14% si cu petrecerile organizate in aceasta perioada de producatorul de bere Tuborg (10,96%).
„Daca acum 12 ani parea un gest curajos sa aducem pe piata din Romania Tuborg Christmas Brew, cercetarea realizata aceste zile ne demonstreaza ca in acest timp, am reusit sa dezvoltam preferintele consumatorului roman pentru acest tip de produs si ca acesta a inceput sa asocieze perioada sarbatorilor de iarna cu Tuborg Christmas Brew”, a declarat Doron Zilberstein, Vice Presedinte Marketing, URBB.
Cercetarea a fost realizata cu sprijinul platformei online iVox.ro la solicitarea Tuborg Romania, cu ocazia lansarii pe plan local a editiei limitate de sarbatori Tuborg Christmas Brew.
Citeste mai mult
Ascunde
8 Noiembrie 2011
articol pe evz.ro
Ce beau romanii in perioada sarbatorilor de iarna
Berea este una dintre băuturile cel mai des cumpărate în perioada sărbătorilor de iarnă, alături de apă şi sucuri, arată un sondaj realizat la solicitarea Tuborg România. Astfel, conform cercetării la care au răspuns peste 1400 de persoane, pe lista de cumpărături pentru masa de Crăciun a românilor se regăsesc sucurile (25,45 %), fiind urmate de apa minerală (21,75 %) şi bere (18,87%).
Cercetarea a fost realizată cu sprijinul platformei online iVox.ro la solicitarea Tuborg România, cu ocazia lansării pe plan local a ediţiei limitate de sărbători Tuborg Christmas Brew. în cadrul acestei cercetări, o treime din bărbaţii români au declarat că beau Tuborg Chrismas Brew cel puţin o dată în perioada Crăciunului, în timp ce mai bine de 20% dintre ei au susţinut că sunt consumatori frecvenţi ai acestei ediţii speciale (cel puţin o dată pe săptămână în perioada sărbătorilor de iarnă).
Caravana Tuborg Christmas Brew a început anul acesta, în primul week-end al lunii noiembrie. Astfel, în zilele de 04 si 05 noiembrie, 12 locaţii din Centrul Vechi al Capitalei au fost vizitate de Caravana Tuborg Christmas Brew.În următoarele săptămâni caravana Tuborg Christmas Brew va ajunge în 60 de spaţii din mai multe oraşe din ţară: Cluj-Napoca, Timişoara, Oradea, Iaşi, Galaţi, Braşov, Sibiu si Ploieşti oferind consumatorilor posibilitatea de a se bucura de primele sticle Tuborg Christmas Brew oferite cadou de crăciuniţele albastre.
Având un conţinut de alcool de 5.6%, Tuborg Christmas Brew este o bere brun roşcată, produsă din trei tipuri de malţ, cu o aromă distinctă de lemn dulce. Reţeta sa a fost inventată în 1981, de către maestrul berar Per Krieger Lassen, prin amestecarea a trei tipuri de beri. URBB este prezent pe piaţa berii (Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness şi Kilkenny), a băuturilor răcoritoare (Granini) şi pe cea a apelor minerale (Bilbor).
Citeste mai mult
Ascunde
8 Noiembrie 2011
articol pe tuborg.pressroom.ro
Berea, in topul preferintelor romanilor pentru masa de Craciun!
Berea este una dintre băuturile cel mai des cumpărate în perioada sărbătorilor de iarnă, alături de apă şi sucuri, arată un sondaj realizat la solicitarea Tuborg România. Astfel, conform cercetării la care au răspuns peste 1400 de persoane, pe lista de cumpărături pentru masa de Crăciun a românilor se regăsesc sucurile (25,45 %), fiind urmate de apa minerală (21,75 %) şi bere (18,87%).
Cercetarea a fost realizată cu sprijinul platformei online iVox.ro la solicitarea Tuborg România, cu ocazia lansării pe plan local a ediţiei limitate de sărbători Tuborg Christmas Brew. în cadrul acestei cercetări, o treime din bărbaţii români au declarat că beau Tuborg Chrismas Brew cel puţin o dată în perioada Crăciunului, în timp ce mai bine de 20% dintre ei au susţinut că sunt consumatori frecvenţi ai acestei ediţii speciale (cel puţin o dată pe săptămână în perioada sărbătorilor de iarnă).
Caravana Tuborg Christmas Brew a început anul acesta, în primul week-end al lunii noiembrie. Astfel, în zilele de 04 si 05 noiembrie, 12 locaţii din Centrul Vechi al Capitalei au fost vizitate de Caravana Tuborg Christmas Brew.În următoarele săptămâni caravana Tuborg Christmas Brew va ajunge în 60 de spaţii din mai multe oraşe din ţară: Cluj-Napoca, Timişoara, Oradea, Iaşi, Galaţi, Braşov, Sibiu si Ploieşti oferind consumatorilor posibilitatea de a se bucura de primele sticle Tuborg Christmas Brew oferite cadou de crăciuniţele albastre.
Având un conţinut de alcool de 5.6%, Tuborg Christmas Brew este o bere brun roşcată, produsă din trei tipuri de malţ, cu o aromă distinctă de lemn dulce. Reţeta sa a fost inventată în 1981, de către maestrul berar Per Krieger Lassen, prin amestecarea a trei tipuri de beri. URBB este prezent pe piaţa berii (Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness şi Kilkenny), a băuturilor răcoritoare (Granini) şi pe cea a apelor minerale (Bilbor).
Citeste mai mult
Ascunde
7 Noiembrie 2011
articol pe businessmagazin.ro
Unul din cinci români plănuieşte să aibă bere pe masa de Crăciun
Berea este una dintre băuturile cel mai des cumpărate în perioada sărbătorilor de iarnă, alături de apă şi sucuri, arată un sondaj realizat la solicitarea Tuborg România. Astfel, conform cercetării la care au răspuns peste 1400 de persoane, pe lista de cumpărături pentru masa de Crăciun a românilor se regăsesc sucurile (25,45 %), fiind urmate de apa minerală (21,75 %) şi bere (18,87%).
Cercetarea a fost realizată cu sprijinul platformei online iVox.ro la solicitarea Tuborg România, cu ocazia lansării pe plan local a ediţiei limitate de sărbători Tuborg Christmas Brew. în cadrul acestei cercetări, o treime din bărbaţii români au declarat că beau Tuborg Chrismas Brew cel puţin o dată în perioada Crăciunului, în timp ce mai bine de 20% dintre ei au susţinut că sunt consumatori frecvenţi ai acestei ediţii speciale (cel puţin o dată pe săptămână în perioada sărbătorilor de iarnă).
Caravana Tuborg Christmas Brew a început anul acesta, în primul week-end al lunii noiembrie. Astfel, în zilele de 04 si 05 noiembrie, 12 locaţii din Centrul Vechi al Capitalei au fost vizitate de Caravana Tuborg Christmas Brew.În următoarele săptămâni caravana Tuborg Christmas Brew va ajunge în 60 de spaţii din mai multe oraşe din ţară: Cluj-Napoca, Timişoara, Oradea, Iaşi, Galaţi, Braşov, Sibiu si Ploieşti oferind consumatorilor posibilitatea de a se bucura de primele sticle Tuborg Christmas Brew oferite cadou de crăciuniţele albastre.
Având un conţinut de alcool de 5.6%, Tuborg Christmas Brew este o bere brun roşcată, produsă din trei tipuri de malţ, cu o aromă distinctă de lemn dulce. Reţeta sa a fost inventată în 1981, de către maestrul berar Per Krieger Lassen, prin amestecarea a trei tipuri de beri. URBB este prezent pe piaţa berii (Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness şi Kilkenny), a băuturilor răcoritoare (Granini) şi pe cea a apelor minerale (Bilbor).
Citeste mai mult
Ascunde
7 Noiembrie 2011
articol pe businessmagazin.ro
Unul din cinci români plănuieşte să aibă bere pe masa de Crăciun
Berea este una dintre băuturile cel mai des cumpărate în perioada sărbătorilor de iarnă, alături de apă şi sucuri, arată un sondaj realizat la solicitarea Tuborg România. Astfel, conform cercetării la care au răspuns peste 1400 de persoane, pe lista de cumpărături pentru masa de Crăciun a românilor se regăsesc sucurile (25,45 %), fiind urmate de apa minerală (21,75 %) şi bere (18,87%).
Cercetarea a fost realizată cu sprijinul platformei online iVox.ro la solicitarea Tuborg România, cu ocazia lansării pe plan local a ediţiei limitate de sărbători Tuborg Christmas Brew. în cadrul acestei cercetări, o treime din bărbaţii români au declarat că beau Tuborg Chrismas Brew cel puţin o dată în perioada Crăciunului, în timp ce mai bine de 20% dintre ei au susţinut că sunt consumatori frecvenţi ai acestei ediţii speciale (cel puţin o dată pe săptămână în perioada sărbătorilor de iarnă).
Caravana Tuborg Christmas Brew a început anul acesta, în primul week-end al lunii noiembrie. Astfel, în zilele de 04 si 05 noiembrie, 12 locaţii din Centrul Vechi al Capitalei au fost vizitate de Caravana Tuborg Christmas Brew.În următoarele săptămâni caravana Tuborg Christmas Brew va ajunge în 60 de spaţii din mai multe oraşe din ţară: Cluj-Napoca, Timişoara, Oradea, Iaşi, Galaţi, Braşov, Sibiu si Ploieşti oferind consumatorilor posibilitatea de a se bucura de primele sticle Tuborg Christmas Brew oferite cadou de crăciuniţele albastre.
Având un conţinut de alcool de 5.6%, Tuborg Christmas Brew este o bere brun roşcată, produsă din trei tipuri de malţ, cu o aromă distinctă de lemn dulce. Reţeta sa a fost inventată în 1981, de către maestrul berar Per Krieger Lassen, prin amestecarea a trei tipuri de beri. URBB este prezent pe piaţa berii (Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness şi Kilkenny), a băuturilor răcoritoare (Granini) şi pe cea a apelor minerale (Bilbor).
Citeste mai mult
Ascunde
27 Octombrie 2011
articol pe infodiscount.ro
Reţelele sociale, un mod de viaţă pentru români
Ce ţi-a şi cu sondajele astea… Poţi să le citeşti cum vrei sau cum crezi tu că ar vrea să le „audă” interlocutorul. De aceea prefer rezultatele seci, cifrele şi tabelele tutror interpretărilor personale, chiar şi făcute de analişti de marcă. Rezultatele sondajului de opinie „Românii şi reţelele sociale” realizat de iVox.ro, arată că „internetul a devenit un mod de viaţă pentru cea mai mare parte dintre respondenţii noştri”, spun autorii.
Trebuie însă să precizăm din capul locului că
Sondajul este defăşurat online, deci vorbim deja despre oameni pentru care internetul este deja dacă nu un mod de viaţă, atunci un instrument important
Vorbim de oameni care au ajuns (într-un fel sau altul) pe iVox.ro, deci sunt utilizatori oarecum „avansaţi” de internet, ca să-i numim aşa.
Luând în calcul cele două aspecte, rezultatele pot fi citite într-o lumină mai corectă.
Dintre participanţii la sondaj, 96,3% spun ca utilizează internetul zilnic sau aproape zilnic, iar site-urile cele mai atractive sunt reţelele sociale. Da, poate părea ciudat pentru noi, cei care riscăm să nu vedem pădurea din cauza copacilor atât de mult ne-am obişnuit cu internetul (unii dintre noi chiar trăiesc din asta): O bună parte dintre utilizatorii consideraţi „hardcore” nu intră zilnic online. Sau nu încă…
Notorietatea cea mai ridicată dintre reţelele sociale o are Facebook.com, despre care 95,1% dintre respondenţi declară că cel puţin au auzit. Twiter (88,7%) şi Hi5 (86,8%) ocupă locurile 2 şi 3 printre cele mai cunoscute reţele sociale.
Când vorbim însă de utilizare efectivă, lucrurile se schimbă. Facebook este de departe cea mai utilizată reţea socială, 96,5% dintre respondenţi declarând că au cont pe această reţea. În topul preferinţelor aceasta este urmată de Hi5 (54,4%) şi de Netlog (34,4%). În ciuda popularităţii sale de afară, Twitter nu reuşeşete să se impună la noi (om fi noi „înapoiaţi” sau reţeaua a debutat cu stângul la noi, fiind prea repede invadată de marketing?).
Pierdere de vreme?
93,7% dintre respondenţi au cont pe o astfel de reţea şi doar 6,4% dintre aceştia sunt utilizatori pasivi. Dar, când vine vorba de timpul efectiv petrecut pe reţelele sociale, peste 43% nu stau mai mult de o oră. Aşadar, avem de-a face cu un comportament de tip „snacks info”, un consum frugal şi la prima vedere a lucrurilor care îţi sar în ochi.
Există însă un procent important de 33% care dedică între 1 şi 3 ore, respectiv 13,2% care dedică între 3 şi 5 ore reţelelor sociale.
Există totuşi şi persoane care preferă să nu utilizeze reţelele sociale din diverse considerente, spun autorii sondajului. Cele mai importante par a fi faptul că respondenţii preferă să se întâlnească personal cu prietenii lor (49,6%), lipsa timpului (39,1%), sau faptul că reţelele sociale sunt considerate a fi pierdere de vreme, iar prin urmare respondenţii nu le înţeleg utilitatea (38,3%).
Doar 54,5% din cei care accesează reţelele sociale o fac zilnic sau aproape zilnic. Aceştia sunt urmaţi de 16,5% dintre respondenţi care accesează reţelele sociale între 20 şi 24 de zile pe lună.
Există o gamă foarte largă de activităţi posibile pe reţelele sociale. Ca şi activităţi principale, cele mai multe persoane se uită la poze şi filmări ale prietenilor (59,3%), caută informaţii noi (58,6%) sau citesc ce scriu alte persoane (44,5%), mai spun cei de la iVox.
La întrebările sondajului online „Românii şi reţelele sociale” au răspuns un număr de 6076 de utilizatori iVox, care au completat chestionarul în perioada 22 August – 04 Septembrie 2011. Chestionarul folosit a cuprins un număr de 22 de întrebări.
Citeste mai mult
Ascunde
16 Octombrie 2011
articol pe razicupofta.net
Tu te duci de placere la munca ?
Pentru câţiva norocoşi, serviciul este o permanentă provocare profesională şi o sursă de energie şi sănătate. Pentru majoritatea oamenilor însă, serviciul rămâne o corvoadă.
Potrivit unui studiu realizat de site-ul ivox.ro, 57% dintre românii sunt stresaţi de problemele pe care le au la serviciu şi nu se pot relaxa în timpul liber, gândindu-se des la activitatea profesională sau la problemele cotidiene. De altfel, stresul ocupaţional a fost definit de ONU ca „epidemie globală”, din cauza efectelor multiple, atât fizice, cât şi psihice generate de acesta. Paradoxal, românii nu şi-ar dori mai mult timp liber . Reporterii românialiberă.ro au încercat să afle care este explicaţia acestui comportament.
Românii cultivă o cultură a muncii
Psihologul Patricia Cihodaru explică faptul că românii aflaţi acum la vârstă adultă au crescut într-o cultură a muncii, în care cu cât munceai mai mult, cu atât erai mai apreciat, considerat mai responsabil şi mai “serios”.
„În companiile din România nu s-a încetăţenit încă ideea unei atmosfere emoţionale pozitive la locul de muncă, în care relaxarea şi activităţile creative să aibă locul lor (aşa cum se întâmplă, de exemplu, la compania Google care are locuri amenajate pentru recreerea şi împrospătarea mentală şi emoţională a angajaţilor). La noi în ţară predomină încă o cultură organizaţională în care sunt recompensaţi angajaţii care muncesc până la epuizare, dar aceştia ajung să nu se mai poată bucura de recompense datorită stării de sănătate care începe să se înrăutăţească pe fondul oboselii cronice”, declară Cihodaru.
Daniel Goleman care a consacrat termenul de “inteligenţă emoţională” spunea că managerii care neglijează starea psihică a angajaţilor lor fac o “eroare de un miliard de dolari”. Un angajat obosit sau stresat dă un randament mult mai mic decât unul odihnit sau care se simte respectat atât ca om, cât şi ca profesionist la locul de muncă.
Citeste mai mult
Ascunde
12 Octombrie 2011
articol pe realpress.ro
Cea mai mare parte a utilizatorilor de internet au cont pe Facebook.
Un sontaj de opinie realizat recent de către ivox.ro, demonstrează că reţeaua Facebook, este cea mai utilizată reţea de socializare, urmată de Hi5, şi apoi de Netlog.
Din constatările sontajului de opinie reiese faptul că 96% dintre aceştia au cont pe Facebook şi îl accesează zi de zi, acordând mediului online un timp de cel puţin o oră, preferând astfel să socializeze cu prietenii lor, sau în mare parte pentru petrecerea timpului liber.
Facebook este în prezent şi va fi cea mai utilizată reţea de socializare, indiferent de vârstă utilizatorii preferă să petreacă timpul liber prin intermediul socializări online.
Citeste mai mult
Ascunde
9 Octombrie 2011
articol pe monitorulcj.ro
96% din utilizatorii de Internet au cont pe Facebook
Ce ţi-a şi cu sondajele astea… Poţi să le citeşti cum vrei sau cum crezi tu că ar vrea să le „audă” interlocutorul. De aceea prefer rezultatele seci, cifrele şi tabelele tutror interpretărilor personale, chiar şi făcute de analişti de marcă. Rezultatele sondajului de opinie „Românii şi reţelele sociale” realizat de iVox.ro, arată că „internetul a devenit un mod de viaţă pentru cea mai mare parte dintre respondenţii noştri”, spun autorii.
Trebuie însă să precizăm din capul locului că
Sondajul este defăşurat online, deci vorbim deja despre oameni pentru care internetul este deja dacă nu un mod de viaţă, atunci un instrument important
Vorbim de oameni care au ajuns (într-un fel sau altul) pe iVox.ro, deci sunt utilizatori oarecum „avansaţi” de internet, ca să-i numim aşa.
Luând în calcul cele două aspecte, rezultatele pot fi citite într-o lumină mai corectă.
Dintre participanţii la sondaj, 96,3% spun ca utilizează internetul zilnic sau aproape zilnic, iar site-urile cele mai atractive sunt reţelele sociale. Da, poate părea ciudat pentru noi, cei care riscăm să nu vedem pădurea din cauza copacilor atât de mult ne-am obişnuit cu internetul (unii dintre noi chiar trăiesc din asta): O bună parte dintre utilizatorii consideraţi „hardcore” nu intră zilnic online. Sau nu încă…
Notorietatea cea mai ridicată dintre reţelele sociale o are Facebook.com, despre care 95,1% dintre respondenţi declară că cel puţin au auzit. Twiter (88,7%) şi Hi5 (86,8%) ocupă locurile 2 şi 3 printre cele mai cunoscute reţele sociale.
Când vorbim însă de utilizare efectivă, lucrurile se schimbă. Facebook este de departe cea mai utilizată reţea socială, 96,5% dintre respondenţi declarând că au cont pe această reţea. În topul preferinţelor aceasta este urmată de Hi5 (54,4%) şi de Netlog (34,4%). În ciuda popularităţii sale de afară, Twitter nu reuşeşete să se impună la noi (om fi noi „înapoiaţi” sau reţeaua a debutat cu stângul la noi, fiind prea repede invadată de marketing?).
Pierdere de vreme?
93,7% dintre respondenţi au cont pe o astfel de reţea şi doar 6,4% dintre aceştia sunt utilizatori pasivi. Dar, când vine vorba de timpul efectiv petrecut pe reţelele sociale, peste 43% nu stau mai mult de o oră. Aşadar, avem de-a face cu un comportament de tip „snacks info”, un consum frugal şi la prima vedere a lucrurilor care îţi sar în ochi.
Există însă un procent important de 33% care dedică între 1 şi 3 ore, respectiv 13,2% care dedică între 3 şi 5 ore reţelelor sociale.
Există totuşi şi persoane care preferă să nu utilizeze reţelele sociale din diverse considerente, spun autorii sondajului. Cele mai importante par a fi faptul că respondenţii preferă să se întâlnească personal cu prietenii lor (49,6%), lipsa timpului (39,1%), sau faptul că reţelele sociale sunt considerate a fi pierdere de vreme, iar prin urmare respondenţii nu le înţeleg utilitatea (38,3%).
Doar 54,5% din cei care accesează reţelele sociale o fac zilnic sau aproape zilnic. Aceştia sunt urmaţi de 16,5% dintre respondenţi care accesează reţelele sociale între 20 şi 24 de zile pe lună.
Există o gamă foarte largă de activităţi posibile pe reţelele sociale. Ca şi activităţi principale, cele mai multe persoane se uită la poze şi filmări ale prietenilor (59,3%), caută informaţii noi (58,6%) sau citesc ce scriu alte persoane (44,5%), mai spun cei de la iVox.
La întrebările sondajului online „Românii şi reţelele sociale” au răspuns un număr de 6076 de utilizatori iVox, care au completat chestionarul în perioada 22 August – 04 Septembrie 2011. Chestionarul folosit a cuprins un număr de 22 de întrebări.
Citeste mai mult
Ascunde
8 Octombrie 2011
articol pe curierulnational.ro
Facebook, Twitter şi Hi5 sunt cele mai folosite reţele sociale de către români
Ce ţi-a şi cu sondajele astea… Poţi să le citeşti cum vrei sau cum crezi tu că ar vrea să le „audă” interlocutorul. De aceea prefer rezultatele seci, cifrele şi tabelele tutror interpretărilor personale, chiar şi făcute de analişti de marcă. Rezultatele sondajului de opinie „Românii şi reţelele sociale” realizat de iVox.ro, arată că „internetul a devenit un mod de viaţă pentru cea mai mare parte dintre respondenţii noştri”, spun autorii.
Trebuie însă să precizăm din capul locului că
Sondajul este defăşurat online, deci vorbim deja despre oameni pentru care internetul este deja dacă nu un mod de viaţă, atunci un instrument important
Vorbim de oameni care au ajuns (într-un fel sau altul) pe iVox.ro, deci sunt utilizatori oarecum „avansaţi” de internet, ca să-i numim aşa.
Luând în calcul cele două aspecte, rezultatele pot fi citite într-o lumină mai corectă.
Dintre participanţii la sondaj, 96,3% spun ca utilizează internetul zilnic sau aproape zilnic, iar site-urile cele mai atractive sunt reţelele sociale. Da, poate părea ciudat pentru noi, cei care riscăm să nu vedem pădurea din cauza copacilor atât de mult ne-am obişnuit cu internetul (unii dintre noi chiar trăiesc din asta): O bună parte dintre utilizatorii consideraţi „hardcore” nu intră zilnic online. Sau nu încă…
Notorietatea cea mai ridicată dintre reţelele sociale o are Facebook.com, despre care 95,1% dintre respondenţi declară că cel puţin au auzit. Twiter (88,7%) şi Hi5 (86,8%) ocupă locurile 2 şi 3 printre cele mai cunoscute reţele sociale.
Când vorbim însă de utilizare efectivă, lucrurile se schimbă. Facebook este de departe cea mai utilizată reţea socială, 96,5% dintre respondenţi declarând că au cont pe această reţea. În topul preferinţelor aceasta este urmată de Hi5 (54,4%) şi de Netlog (34,4%). În ciuda popularităţii sale de afară, Twitter nu reuşeşete să se impună la noi (om fi noi „înapoiaţi” sau reţeaua a debutat cu stângul la noi, fiind prea repede invadată de marketing?).
Pierdere de vreme?
93,7% dintre respondenţi au cont pe o astfel de reţea şi doar 6,4% dintre aceştia sunt utilizatori pasivi. Dar, când vine vorba de timpul efectiv petrecut pe reţelele sociale, peste 43% nu stau mai mult de o oră. Aşadar, avem de-a face cu un comportament de tip „snacks info”, un consum frugal şi la prima vedere a lucrurilor care îţi sar în ochi.
Există însă un procent important de 33% care dedică între 1 şi 3 ore, respectiv 13,2% care dedică între 3 şi 5 ore reţelelor sociale.
Există totuşi şi persoane care preferă să nu utilizeze reţelele sociale din diverse considerente, spun autorii sondajului. Cele mai importante par a fi faptul că respondenţii preferă să se întâlnească personal cu prietenii lor (49,6%), lipsa timpului (39,1%), sau faptul că reţelele sociale sunt considerate a fi pierdere de vreme, iar prin urmare respondenţii nu le înţeleg utilitatea (38,3%).
Doar 54,5% din cei care accesează reţelele sociale o fac zilnic sau aproape zilnic. Aceştia sunt urmaţi de 16,5% dintre respondenţi care accesează reţelele sociale între 20 şi 24 de zile pe lună.
Există o gamă foarte largă de activităţi posibile pe reţelele sociale. Ca şi activităţi principale, cele mai multe persoane se uită la poze şi filmări ale prietenilor (59,3%), caută informaţii noi (58,6%) sau citesc ce scriu alte persoane (44,5%), mai spun cei de la iVox.
La întrebările sondajului online „Românii şi reţelele sociale” au răspuns un număr de 6076 de utilizatori iVox, care au completat chestionarul în perioada 22 August – 04 Septembrie 2011. Chestionarul folosit a cuprins un număr de 22 de întrebări.
Citeste mai mult
Ascunde
7 Octombrie 2011
articol pe time4news.ro
Romanii si retelele sociale
Ce ţi-a şi cu sondajele astea… Poţi să le citeşti cum vrei sau cum crezi tu că ar vrea să le „audă” interlocutorul. De aceea prefer rezultatele seci, cifrele şi tabelele tutror interpretărilor personale, chiar şi făcute de analişti de marcă. Rezultatele sondajului de opinie „Românii şi reţelele sociale” realizat de iVox.ro, arată că „internetul a devenit un mod de viaţă pentru cea mai mare parte dintre respondenţii noştri”, spun autorii.
Trebuie însă să precizăm din capul locului că
Sondajul este defăşurat online, deci vorbim deja despre oameni pentru care internetul este deja dacă nu un mod de viaţă, atunci un instrument important
Vorbim de oameni care au ajuns (într-un fel sau altul) pe iVox.ro, deci sunt utilizatori oarecum „avansaţi” de internet, ca să-i numim aşa.
Luând în calcul cele două aspecte, rezultatele pot fi citite într-o lumină mai corectă.
Dintre participanţii la sondaj, 96,3% spun ca utilizează internetul zilnic sau aproape zilnic, iar site-urile cele mai atractive sunt reţelele sociale. Da, poate părea ciudat pentru noi, cei care riscăm să nu vedem pădurea din cauza copacilor atât de mult ne-am obişnuit cu internetul (unii dintre noi chiar trăiesc din asta): O bună parte dintre utilizatorii consideraţi „hardcore” nu intră zilnic online. Sau nu încă…
Notorietatea cea mai ridicată dintre reţelele sociale o are Facebook.com, despre care 95,1% dintre respondenţi declară că cel puţin au auzit. Twiter (88,7%) şi Hi5 (86,8%) ocupă locurile 2 şi 3 printre cele mai cunoscute reţele sociale.
Când vorbim însă de utilizare efectivă, lucrurile se schimbă. Facebook este de departe cea mai utilizată reţea socială, 96,5% dintre respondenţi declarând că au cont pe această reţea. În topul preferinţelor aceasta este urmată de Hi5 (54,4%) şi de Netlog (34,4%). În ciuda popularităţii sale de afară, Twitter nu reuşeşete să se impună la noi (om fi noi „înapoiaţi” sau reţeaua a debutat cu stângul la noi, fiind prea repede invadată de marketing?).
Pierdere de vreme?
93,7% dintre respondenţi au cont pe o astfel de reţea şi doar 6,4% dintre aceştia sunt utilizatori pasivi. Dar, când vine vorba de timpul efectiv petrecut pe reţelele sociale, peste 43% nu stau mai mult de o oră. Aşadar, avem de-a face cu un comportament de tip „snacks info”, un consum frugal şi la prima vedere a lucrurilor care îţi sar în ochi.
Există însă un procent important de 33% care dedică între 1 şi 3 ore, respectiv 13,2% care dedică între 3 şi 5 ore reţelelor sociale.
Există totuşi şi persoane care preferă să nu utilizeze reţelele sociale din diverse considerente, spun autorii sondajului. Cele mai importante par a fi faptul că respondenţii preferă să se întâlnească personal cu prietenii lor (49,6%), lipsa timpului (39,1%), sau faptul că reţelele sociale sunt considerate a fi pierdere de vreme, iar prin urmare respondenţii nu le înţeleg utilitatea (38,3%).
Doar 54,5% din cei care accesează reţelele sociale o fac zilnic sau aproape zilnic. Aceştia sunt urmaţi de 16,5% dintre respondenţi care accesează reţelele sociale între 20 şi 24 de zile pe lună.
Există o gamă foarte largă de activităţi posibile pe reţelele sociale. Ca şi activităţi principale, cele mai multe persoane se uită la poze şi filmări ale prietenilor (59,3%), caută informaţii noi (58,6%) sau citesc ce scriu alte persoane (44,5%), mai spun cei de la iVox.
La întrebările sondajului online „Românii şi reţelele sociale” au răspuns un număr de 6076 de utilizatori iVox, care au completat chestionarul în perioada 22 August – 04 Septembrie 2011. Chestionarul folosit a cuprins un număr de 22 de întrebări.
Citeste mai mult
Ascunde
6 Octombrie 2011
articol pe mediaddict.ro
Reţelele sociale sunt cele mai accesate site-uri
Ce ţi-a şi cu sondajele astea… Poţi să le citeşti cum vrei sau cum crezi tu că ar vrea să le „audă” interlocutorul. De aceea prefer rezultatele seci, cifrele şi tabelele tutror interpretărilor personale, chiar şi făcute de analişti de marcă. Rezultatele sondajului de opinie „Românii şi reţelele sociale” realizat de iVox.ro, arată că „internetul a devenit un mod de viaţă pentru cea mai mare parte dintre respondenţii noştri”, spun autorii.
Trebuie însă să precizăm din capul locului că
Sondajul este defăşurat online, deci vorbim deja despre oameni pentru care internetul este deja dacă nu un mod de viaţă, atunci un instrument important
Vorbim de oameni care au ajuns (într-un fel sau altul) pe iVox.ro, deci sunt utilizatori oarecum „avansaţi” de internet, ca să-i numim aşa.
Luând în calcul cele două aspecte, rezultatele pot fi citite într-o lumină mai corectă.
Dintre participanţii la sondaj, 96,3% spun ca utilizează internetul zilnic sau aproape zilnic, iar site-urile cele mai atractive sunt reţelele sociale. Da, poate părea ciudat pentru noi, cei care riscăm să nu vedem pădurea din cauza copacilor atât de mult ne-am obişnuit cu internetul (unii dintre noi chiar trăiesc din asta): O bună parte dintre utilizatorii consideraţi „hardcore” nu intră zilnic online. Sau nu încă…
Notorietatea cea mai ridicată dintre reţelele sociale o are Facebook.com, despre care 95,1% dintre respondenţi declară că cel puţin au auzit. Twiter (88,7%) şi Hi5 (86,8%) ocupă locurile 2 şi 3 printre cele mai cunoscute reţele sociale.
Când vorbim însă de utilizare efectivă, lucrurile se schimbă. Facebook este de departe cea mai utilizată reţea socială, 96,5% dintre respondenţi declarând că au cont pe această reţea. În topul preferinţelor aceasta este urmată de Hi5 (54,4%) şi de Netlog (34,4%). În ciuda popularităţii sale de afară, Twitter nu reuşeşete să se impună la noi (om fi noi „înapoiaţi” sau reţeaua a debutat cu stângul la noi, fiind prea repede invadată de marketing?).
Pierdere de vreme?
93,7% dintre respondenţi au cont pe o astfel de reţea şi doar 6,4% dintre aceştia sunt utilizatori pasivi. Dar, când vine vorba de timpul efectiv petrecut pe reţelele sociale, peste 43% nu stau mai mult de o oră. Aşadar, avem de-a face cu un comportament de tip „snacks info”, un consum frugal şi la prima vedere a lucrurilor care îţi sar în ochi.
Există însă un procent important de 33% care dedică între 1 şi 3 ore, respectiv 13,2% care dedică între 3 şi 5 ore reţelelor sociale.
Există totuşi şi persoane care preferă să nu utilizeze reţelele sociale din diverse considerente, spun autorii sondajului. Cele mai importante par a fi faptul că respondenţii preferă să se întâlnească personal cu prietenii lor (49,6%), lipsa timpului (39,1%), sau faptul că reţelele sociale sunt considerate a fi pierdere de vreme, iar prin urmare respondenţii nu le înţeleg utilitatea (38,3%).
Doar 54,5% din cei care accesează reţelele sociale o fac zilnic sau aproape zilnic. Aceştia sunt urmaţi de 16,5% dintre respondenţi care accesează reţelele sociale între 20 şi 24 de zile pe lună.
Există o gamă foarte largă de activităţi posibile pe reţelele sociale. Ca şi activităţi principale, cele mai multe persoane se uită la poze şi filmări ale prietenilor (59,3%), caută informaţii noi (58,6%) sau citesc ce scriu alte persoane (44,5%), mai spun cei de la iVox.
La întrebările sondajului online „Românii şi reţelele sociale” au răspuns un număr de 6076 de utilizatori iVox, care au completat chestionarul în perioada 22 August – 04 Septembrie 2011. Chestionarul folosit a cuprins un număr de 22 de întrebări.
Citeste mai mult
Ascunde
6 Octombrie 2011
articol pe businesscover.ro
Social media în România: doze mici, aproape zilnice. Facebook, Hi5 şi Netlog se menţin în top
Ce ţi-a şi cu sondajele astea… Poţi să le citeşti cum vrei sau cum crezi tu că ar vrea să le „audă” interlocutorul. De aceea prefer rezultatele seci, cifrele şi tabelele tutror interpretărilor personale, chiar şi făcute de analişti de marcă. Rezultatele sondajului de opinie „Românii şi reţelele sociale” realizat de iVox.ro, arată că „internetul a devenit un mod de viaţă pentru cea mai mare parte dintre respondenţii noştri”, spun autorii.
Trebuie însă să precizăm din capul locului că
Sondajul este defăşurat online, deci vorbim deja despre oameni pentru care internetul este deja dacă nu un mod de viaţă, atunci un instrument important
Vorbim de oameni care au ajuns (într-un fel sau altul) pe iVox.ro, deci sunt utilizatori oarecum „avansaţi” de internet, ca să-i numim aşa.
Luând în calcul cele două aspecte, rezultatele pot fi citite într-o lumină mai corectă.
Dintre participanţii la sondaj, 96,3% spun ca utilizează internetul zilnic sau aproape zilnic, iar site-urile cele mai atractive sunt reţelele sociale. Da, poate părea ciudat pentru noi, cei care riscăm să nu vedem pădurea din cauza copacilor atât de mult ne-am obişnuit cu internetul (unii dintre noi chiar trăiesc din asta): O bună parte dintre utilizatorii consideraţi „hardcore” nu intră zilnic online. Sau nu încă…
Notorietatea cea mai ridicată dintre reţelele sociale o are Facebook.com, despre care 95,1% dintre respondenţi declară că cel puţin au auzit. Twiter (88,7%) şi Hi5 (86,8%) ocupă locurile 2 şi 3 printre cele mai cunoscute reţele sociale.
Când vorbim însă de utilizare efectivă, lucrurile se schimbă. Facebook este de departe cea mai utilizată reţea socială, 96,5% dintre respondenţi declarând că au cont pe această reţea. În topul preferinţelor aceasta este urmată de Hi5 (54,4%) şi de Netlog (34,4%). În ciuda popularităţii sale de afară, Twitter nu reuşeşete să se impună la noi (om fi noi „înapoiaţi” sau reţeaua a debutat cu stângul la noi, fiind prea repede invadată de marketing?).
Pierdere de vreme?
93,7% dintre respondenţi au cont pe o astfel de reţea şi doar 6,4% dintre aceştia sunt utilizatori pasivi. Dar, când vine vorba de timpul efectiv petrecut pe reţelele sociale, peste 43% nu stau mai mult de o oră. Aşadar, avem de-a face cu un comportament de tip „snacks info”, un consum frugal şi la prima vedere a lucrurilor care îţi sar în ochi.
Există însă un procent important de 33% care dedică între 1 şi 3 ore, respectiv 13,2% care dedică între 3 şi 5 ore reţelelor sociale.
Există totuşi şi persoane care preferă să nu utilizeze reţelele sociale din diverse considerente, spun autorii sondajului. Cele mai importante par a fi faptul că respondenţii preferă să se întâlnească personal cu prietenii lor (49,6%), lipsa timpului (39,1%), sau faptul că reţelele sociale sunt considerate a fi pierdere de vreme, iar prin urmare respondenţii nu le înţeleg utilitatea (38,3%).
Doar 54,5% din cei care accesează reţelele sociale o fac zilnic sau aproape zilnic. Aceştia sunt urmaţi de 16,5% dintre respondenţi care accesează reţelele sociale între 20 şi 24 de zile pe lună.
Există o gamă foarte largă de activităţi posibile pe reţelele sociale. Ca şi activităţi principale, cele mai multe persoane se uită la poze şi filmări ale prietenilor (59,3%), caută informaţii noi (58,6%) sau citesc ce scriu alte persoane (44,5%), mai spun cei de la iVox.
La întrebările sondajului online „Românii şi reţelele sociale” au răspuns un număr de 6076 de utilizatori iVox, care au completat chestionarul în perioada 22 August – 04 Septembrie 2011. Chestionarul folosit a cuprins un număr de 22 de întrebări.
Citeste mai mult
Ascunde
6 Octombrie 2011
articol pe dailybusiness.ro
Retelele sociale sunt cele mai accesate site-uri
Un procent de 96,3% dintre romani spun ca utilizeaza Internetul zilnic sau aproape zilnic, iar site-urile cele mai atractive sunt retelele sociale, potrivit rezultatelor sondajului de opinie realizat de iVox.ro.
Notorietatea cea mai ridicata dintre acestea o are Facebook.com, despre care 95,1% dintre respondenti declara ca cel putin au auzit. Twiter (88,7%) si Hi5 (86,8%) ocupa locurile 2 si 3 printre cele mai cunoscute retele sociale. 93,7% dintre respondenti au cont pe o astfel de retea si doar 6,4% dintre acestia sunt utilizatori pasivi.
Exista totusi si persoane care prefera sa nu utilizeze retelele sociale din diverse considerente. Cele mai importante par a fi faptul ca respondentii prefera sa se intalneasca personal cu prietenii lor (49,6%), lipsa timpului (39,1%), sau faptul ca retelele sociale sunt considerate a fi pierdere de vreme, iar prin urmare respondentii nu le inteleg utilitatea (38,3%).
Cei mai multi dintre respondentii care acceseaza retelele sociale (54,5%) o fac zilnic sau aproape zilnic. Acestia sunt urmati de 16,5% dintre respondenti care acceseaza retelele sociale intre 20 si 24 de zile pe luna.
Dintre utilizatorii care acceseaza zilnic sau aproape zilnic retelele sociale, 43,3% declara ca acorda maxim o ora din timpul online socializarii.
Exista un procent important, de 33%, care dedica intre 1 si 3 ore, respectiv 13,2% care dedica intre 3 si 5 ore retelelor sociale.
Facebook este de departe cea mai utilizata retea sociala, 96,5% dintre respondenti declarand ca au cont pe aceasta retea. In topul preferintelor aceasta este urmata de Hi5 (54,4%) si de Netlog (34,4%).
Exista o gama foarte larga de activitati posibile pe retelele sociale. Ca si activitati principale, cele mai multe persoane se uita la poze si filmari ale prietenilor (59,3%), cauta informatii noi (58,6%) sau citesc ce scriu alte persoane (44,5%).
La intrebarile sondajului online „Romanii si retelele sociale” au raspuns un numar de 6076 de utilizatori iVox, care au completat chestionarul in perioada 22 august – 4 septembrie 2011. Chestionarul a cuprins 22 de intrebari.
Citeste mai mult
Ascunde
6 Octombrie 2011
articol pe geekreport.ro
Facebook a devenit o obsesie pentru întregul glob
-
Citeste mai mult
Ascunde
6 Octombrie 2011
articol pe refresh.ro
“La revedere Hi5!”, acum si statistic
Facebookul este una dintre cele mai utilizate retele sociale printre cei care au recunoscut ca Internetul a devenit un mod de viata pentru ei.
Un sondaj de opinie realizat pe un numar de 6076 de utilizatori iVox arata ca 96,3% dintre acestia utilizeaza zilnic sau aproape zilnic Internetul ca sa intre pe retelele de socializare. Locul de frunte la notorietate in ocupa Facebook, 95,1% dintre respondenti au declarat ca au auzit de acest site, de Twitter au auzit 88,7% si de Hi5 86,8%.
Sondajul mai releva ca 93,7% dintre acestia au cont pe o astfel de retea si doar 6,4% dintre acestia sunt utilizatori pasivi. Persoanele care refuza sa nu foloseasca retelele de socializare sustin ca prefera sa se intalneasca personal cu prietenii lor, nu au timp, nu le inteleg utilitatea sau le considera o pierdere de timp.
Cei mai multi dintre respondentii care acceseaza retelele sociale (54,5%), o fac zilnic sau aproape zilnic, 16,5% dintre respondenti care acceseaza retelele sociale intre 20 si 24 de zile pe luna.
Dintre cei care acceseaza zilnic sau aproape zilnic retelele sociale, 43,3% acorda maxim o ora din timpul online socializarii, 33% dedica intre 1 şi 3 ore si 13,2% dedica intre 3 si 5 ore retelelor sociale.
Facebook este de departe cea mai utilizata retea sociala, 96,5% dintre respondenti declarand ca au cont pe aceasta retea. In topul preferintelor aceasta este urmata de Hi5 (54,4%) si de Netlog (34,4%). Cele mai multe persoane se uita la poze si filmări ale prietenilor (59,3%), cauta informatii noi (58,6%) sau citesc ce scriu alte persoane (44,5%).
Citeste mai mult
Ascunde
6 Octombrie 2011
articol pe capital.ro
Cele mai accesate site-uri din România sunt reţelele de socializare
Sondajul "Românii şi reţelele sociale" realizat de iVox.ro arată că internetul a devenit un mod de viaţă pentru români. 96,3% dintre respondenţi îl utilizează zilnic sau aproape zilnic, iar site-urile cele mai atractive sunt reţelele sociale.
Notorietatea cea mai ridicată dintre acestea o are Facebook.com, despre care 95,1% dintre respondenţi declară că cel puţin au auzit, urmat de Twiter (88,7%) şi Hi5 (86,8%). 93,7% dintre respondenţi au cont pe o astfel de reţea şi doar 6,4% dintre aceştia sunt utilizatori pasivi.
Există şi persoane care preferă să nu utilizeze reţelele sociale pe motiv că preferă să se întâlnească personal cu prietenii lor (49,6%), din lipsă de timp (39,1%), sau pentru că reţelele sociale sunt considerate ca fiind lipsite de utilitate (38,3%).
Dintre respondenţii care accesează reţelele sociale, 54,5% o fac zilnic sau aproape zilnic, iar 16,5% accesează reţelele sociale între 20 şi 24 de zile pe lună. Dintre utilizatorii care accesează zilnic sau aproape zilnic reţelele sociale, 43,3% declară că acordă maxim o oră din timpul online socializării. Totuşi, există un procent important de 33% care dedică între 1 şi 3 ore, respectiv 13,2% care dedică între 3 şi 5 ore reţelelor sociale.
Facebook rămâne cea mai utilizată reţea socială, 96,5% dintre respondenţi declarând că au cont pe această reţea. În topul preferinţelor aceasta este urmată de Hi5 (54,4%) şi de Netlog (34,4%).
Dintre activităţi principale de pe reţelele sociale, cele mai multe persoane se uită la poze şi filmări ale prietenilor (59,3%), caută informaţii noi (58,6%) sau citesc ce scriu alte persoane (44,5%).
Respondenţii sondajului online „Românii şi reţelele sociale” au fost în număr de 6076 de utilizatori iVox, care au completat chestionarul de 22 de întrebări în perioada 22 August – 04 Septembrie 2011.
Citeste mai mult
Ascunde
27 Septembrie 2011
articol pe napocanews.ro
47% din clujeni ar folosi cupoane de reduceri din reviste
Un sondaj realizat de iVox pentru infoLOCAL arată că cei mai mulţi clujeni sunt dispuşi să folosească cupoanele de reduceri oferite de reviste şi alte publicaţii. Circa 47,54% dintre cei chestionaţi au afirmat că nu au găsit astfel de cupoane, dar le-ar folosi în cazul în care le-ar găsi. Alţi 11,48% au precizat că au folosit rar asemenea cupoane şi că ar fi dispuşi să le utilizeze mai des, dacă ar avea ocazia, iar 8,20% au recunoscut că folosesc asemenea instrumente ori de câte ori au ocazia. Doar 18,03% din respondenţi au afirmat că nu sunt interesaţi de cupoane.
În acelaşi timp, 39,71% din români au au afirmat că nu au găsit astfel de cupoane, dar le-ar folosi în cazul în care le-ar găsi, 15,88% au declarat
că le-au folosit rar, dar le-ar folosi mai desa dacă ar avea ocazia, iar 15,29% dintre respondeţi au spus că le folosesc ori de câte ori au ocazia. Doar 11,76% din români nu sunt interesaţi de cupoane.
„Cupoanele sunt, în fapt, nişte mecanisme care ajută o companie să monitorizeze eficienţa unei campanii de marketing. Cu ajutorul lor se pot măsura efectele imediate ale unui asemenea demers. Pe de altă parte, concumatorul final poate să economisească cu ajutorul cupoanelor sume importante mai ales în această perioadă dificilă”, a precizat directorul
general al infoLOCAL, Flaviu Raţiu.
Cupoanele sunt oferite de companiile care vor să se facă cunoscute pe piaţă şi nu numai. Reprezentanţii firmelor care au folosit asemenea tichete spun că o parte dintre clienţii care i-au căutat pentru a beneficia de reduceri au revenit şi pentru alte servicii sau chiar s-au transformat în clienţi fideli. Pe de altă parte, potenţialii cumpărători primesc în timpul campaniilor de marketing informaţii suplimentare despre produsele şi serviciile de care au nevoie şi pot prospecta piaţa şi să aleagă din produsele noi pe cele care li se potrivesc cel mai bine.
Citeste mai mult
Ascunde
9 Septembrie 2011
articol pe azi.ro
Românii nu vor educaţie formală
Sondajul de opinie „Starea învăţământului din România“, realizat, în luna august, de iVox.ro, arată că peste 64% dintre români sunt nemulţumiţi de sistemul de învăţământ, iar 73,5% consideră că acesta este mai slab decât cel din urmă cu 15 ani.
Printre principalele cauze sunt infrastructura şcolară, care nu este suficient de performantă (40%), rezultatele slabe ale bacalaureatului din acest an, ca efect al unui sistem educaţional depăşit (35%) sau faptul că în şcoală se predau prea multe materii (32,9%).
Alte probleme importante de care se loveşte sistemul de educaţie românesc sunt dezinteresul elevilor faţă de şcoală (84,1%), lipsa unor programe de educaţie atractive şi actuale (83,1%), insuficienţa fondurilor alocate de Guvern învăţământului (80,9%), dar şi pregătirea profesorilor (72,8%) sau dotarea şcolilor (62,4%), potrivit studiului citat.
Absenteismul elevilor este considerat o problemă tot mai mare de către 54,2% dintre respondenţi, iar frauda la examene, de 59,2%.
Abandonul şcolar şi violenţa în şcoli sunt şi ele considerate, aproape în egală măsură, probleme tot mai mari (45,5% respectiv, 47,6%). Aceste probleme, în opinia respondenţilor, îşi găsesc rezolvarea prin dezvoltarea unei curricule mai atractive, interactive şi aplicate (88,5%) sau prin dezvoltarea de programe educaţionale alternative, mai precis o educaţie non-formală (85,2%).
Aproape jumătate dintre respondenţi (43,1%) consideră că şcolile private sunt o alternativă mai bună la şcolile de stat din România, în timp ce 55,4% dintre persoanele chestionate nu şi-ar trimite copiii la o astfel de şcoală.
Dintre respondenţii care ar alege să plătească pentru un an de şcolarizare la o şcoală privată se remarcă cei care ar fi dispuşi să plătească între 801 şi 1.000 de euro pe an (20,2%), cei care ar fi dispuşi să plătească între 200 şi 400 de euro pe an (19,8%) şi între 401 şi 600 de euro (19,8%), a precizat sursa citată.
La întrebările sondajului online au răspuns 5.724 de utilizatori iVox, care au completat chestionarul, cu 20 de întrebări, în perioada 8-21 august.
Citeste mai mult
Ascunde
9 Septembrie 2011
articol pe adz.ro
Große Unzufriedenheit mit dem Bildungswesen
Bukarest (Mediafax/ADZ) - Auf eine Umfrage, die iVox zum Thema Bildungswesen in Rumänien durchgeführt hat (8. - 21. August), haben 5724 Nutzer reagiert. 20 Fragen mussten beantwortet werden, die Schlussfolgerungen können aufschlussreich sein.
Es ergibt sich vor allem eine allgemeine Unzufriedenheit mit dem Bildungswesen, 73,5 Prozent sagen, dies sei schwächer als vor 15 Jahren. Unzufrieden oder sehr unzufrieden mit dem Bildungswesen sind 64,2 Prozent der Befragten. Welches sind die Ursachen? Die unzureichende Infrastruktur der Schulen, sagen 40 Prozent, ein überholtes Bildungssystem, das auch zu den schlechten Abiturergebnissen geführt hat (35 Prozent), in der Schule werden zu viele Fächer unterrichtet (32,9 Prozent).
Weitere Ursachen, die zu den gegenwärtigen Zuständen geführt haben, seien: das Desinteresse der Schüler gegenüber dem Lernen (84,1 Prozent), das Fehlen von attraktiven und aktuellen Lehrplänen (83,1 Prozent), die ungenügenden Fonds, die die Regierung den Schulen zuweist (80,9 Prozent), die Ausbildung der Lehrer (72,8 Prozent), die Ausstattung der Schulen (62,4 Prozent).
Ein immer größeres Problem stelle auch das Schwänzen dar, sagen 54,2 Prozent, ebenso das Abschreiben bei den Prüfungen (59,2 Prozent). Das vorzeitige Verlassen der Schule und die Gewalt in den Schulen werden als weitere Probleme angeführt. Eine Alternative seien die Privatschulen, sagen 43,1 Prozent, während 55,4 Prozent ihre Kinder nicht in eine Privatschule schicken würden.
Citeste mai mult
Ascunde