Presă

Articole în presă

articol pe clubantreprenor.ro

Sondaj Genesis Property: 77% dintre angajați folosesc zilnic sau ocazional instrumente bazate pe inteligență artificială la locul de muncă

Pentru cei mai mulți angajați (41,4%), AI ar trebui să fie ca un mentor virtual care să știe răspunsuri la toate întrebările, iar 37,2% îl văd ca pe un geniu tăcut, capabil să facă task-uri mai complicate fără să aibă altfel de input-uri. Totodată, aproape 50% consideră că AI va fi folosit tot mai mult în 2025 pentru a simplifica multe activități, dar nu va înlocui rolul oamenilor.

 Citeste mai mult  

articol pe bursa.ro

Inteligenţa Artificială este tot mai prezentă în viaţa de zi cu zi

"Este deja evident că inteligenţa artificială este din ce în ce mai des adoptată în viaţa de zi cu zi, în special în domeniul profesional. Acţiunile repetitive pot fi făcute acum mult mai rapid, iar angajaţii au mai mult timp disponibil pentru interacţiune şi activităţi creative cu o valoare adăugată mai mare. Biroul nu mai este doar un loc unde mergem zilnic şi facem o muncă de rutină, ci un hub al colaborării, creativităţii şi inovaţiei, unde tehnologia devine un partener, nu un concurent. Joburile viitorului nu vor fi despre a face mai mult, ci despre a face mai bine, mai eficient şi cu mai multă creativitate. Organizaţiile care înţeleg această transformare nu doar că se adaptează mai repede, ci vor crea un mediu unde oamenii şi AI-ul evoluează împreună", a spus Ionel Purice, CEO, Genesis Property.

 Citeste mai mult  

articol pe mediafax.ro

Aproape 80% dintre angajaţi folosesc instrumente AI la job

Un sondaj realizat de Genesis Property a relevat că 77% dintre angajați folosesc zilnic sau ocazional instrumente bazate pe inteligență artificială la locul de muncă. Mai mult de 88% dintre respondenți consideră că birourile ar trebui să adopte mai multe instrumente de automatizare, iar 70% doresc să își dezvolte competențe în domeniul AI și automatizării. Aproape 50% dintre participanți cred că AI va deveni tot mai prevalent în 2025, dar nu va înlocui complet rolurile umane. Angajații percep AI ca un mentor virtual sau un „geniu tăcut” care le poate îndeplini taskuri complexe.

 Citeste mai mult  

articol pe zf.ro

Spirits România cere Guvernului un cadru unitar pentru accizele la alcoolul etilic și bere: Spirtoasele reprezintă doar 4% din totalul consumului de alcool din România

Producătorii şi importatorii de băuturi spirtoase, membrii ai asociatiei Spirits România, au solicitat Guvernului să introducă în legislaţie un cadru unitar pentru accizele la alcoolul etilic si bere, apreciind că majorarea accizei va afecta negativ în principal companiile locale, care au în portofoliu produse mai ieftine.

 Citeste mai mult  

articol pe clubantreprenor.ro

Sondaj Spirits România: 60% dintre respondenți consideră că spirtoasele făcute în gospodărie sunt mai sănătoase

„Calitatea este foarte importantă pentru consumatori, dar și pentru producători. Este crucial să livrăm produse de calitate, care nu pun în pericol sănătatea consumatorului. Noi deja încercăm să educăm cât mai mult publicul prin campanii de informare privind consumul responsabil. Noțiunea de băutură contrafăcută pare mai degrabă neclară sau insuficient cunoscută.
Însă este nevoie și de mai multă fermitate din partea statului pentru a limita efectele comerțului de alcool contrafăcut care afectează sănătatea oamenilor, dar și sănătatea bugetului de stat, prin eludarea plății taxelor și a accizei. Este nevoie de un sistem de taxare echitabil, care să permită combaterea fabricării și comerțului contrafăcut prin ofertă corectă față de cumpărători din perspectiva calității, dar și a prețului„, a declarat Florin Rădulescu, președintele Asociației Spirits România.
Sondajul a mai arătat și că aproape două treimi dintre respondenți (64%) consideră că alcoolul contrafăcut reprezintă cel mai mare risc pentru sănătate.

 Citeste mai mult  

articol pe adevarul.ro

Ce vor românii de Black Friday

În prag de Black Friday, 73,74% dintre români spun că nu au încredere în recomandările de produse și servicii făcute de influenceri, potrivit unui studiu realizat de Prora prin platforma iVox Research.

 Citeste mai mult  

articol pe electroretail.ro

Curierat de nota 8

Rugați să dea un calificativ serviciilor de curierat din România, 30,81% dintre respondenți dau nota 8, unde 1 este minimul și 10 este maximul. 20,54% aleg nota 7, 18,51% – nota 9, 11,34% dau chiar 10. Note de trecere dau 6,2% – 6 și, respectiv, 5,72% – 5. Notele de la 1 la 4 sunt alese de doar 1-2 procente dintre respondenți. Transportul ar trebui să fie gratuit pentru comenzile cu o valoare mai mare de 100 de lei.

 Citeste mai mult  

articol pe agerpres.ro

Trei sferturi dintre români nu au încredere în recomandările făcute de influenceri

Studiul Prora oferă o perspectivă detaliată asupra comportamentului de cumpărare online al consumatorilor, evidenţiind tendinţele şi preferinţele actuale în ceea ce priveşte comerţul electronic. Metodologia folosită pentru culegerea datelor statistice este CAWI - Computer Assisted Web Interviewing, aplicată prin intermediul platformei online iVox Research. Eşantionul studiat, de 1.043 respondenţi, reproduce din punct de vedere al principalelor caracteristici structura socio-demografică a populaţiei utilizatorilor de Internet din România, cu vârsta majoră, iar rezultatele acestui sondaj pot fi extrapolate, cu o minimă marjă de eroare.

 Citeste mai mult  

articol pe hotnews.ro

Producătorii de spirtoase: Peste 60% din consum este nefiscalizat / Deși evaziunea fiscală e făcută de producătorii ilegali, cei penalizați suntem noi

“Salutăm inițiativa Ordonanței de Urgență a Guvernului prin care se atenuează creșterea accizei la bere, dar proiectul are o carență esențială: nu tratează în mod unitar accizele pentru alcool. Lipsește același calendar al actualizării accizei pentru alcoolul etilic”, a declarat Florin Rădulescu, președintele Asociației Spirits România, într-o întâlnire cu presa. Spirits România, asociație patronală ce reunește principalii producători și importatori de băuturi spirtoase din România, a solicitat Guvernului să introducă în legislație un cadru unitar pentru accizele la alcoolul etilic si bere. În caz contrar, efectele economice si sociale ale creșterii accizei la alcool etilic vor fi catastrofale, principalele victime fiind chiar producătorii români de băuturi spirtoase, care au în portofoliu produsele populare cele mai ieftine. Industria spirtoaselor are deja cea mai mare contribuție la cuantumul total al accizei pe alcool.

 Citeste mai mult  

articol pe news.ro

SONDAJ privind consumul de alcool: 7% dintre respondenţi spun că au consumat o băutură contrafăcută vrând să evite plata accizei către stat. 60% dintre respondenţi consideră că spirtoasele făcute în gospodărie sunt mai sănătoase

Întrebaţi care cred că este cea mai importantă diferenţă între băuturile alcoolice originale şi cele contrafăcute, 77% dintre respondenţi au indicat în mod corect faptul că băuturile originale sunt controlate şi produse din ingrediente de calitate. Deşi jumătate (50,52%) dintre respondenţi menţionează calitatea drept principal factor în achiziţionarea băuturilor acoolice, un procent semnificativ (34%) spun că au consumat băuturi alcoolice din surse pe care nu le cunoşteau, respectiv băuturi fără timbru sau garanţia calităţii sau băuturi produse de persoane pe care nu le cunosc.

 Citeste mai mult  

articol pe evz.ro

Consumul de alcool în România. Băuturile aflate la mare căutare. Studiu

În urma unui sondaj al Spirits România, privind consumul de alcool, 7% dintre respondenţi spun că au consumat o băutură contrafăcută vrând să evite plata accizei către stat, iar 60% dintre aceștia consideră că spirtoasele făcute în gospodărie sunt mai sănătoase.
Același sondaj are ca rezultat faptul că din cei 60% dintre respondenţii care consideră că spirtoasele făcute în gospodărie sunt mai sănătoase, o treime spun că au consumat alcool din surse pe care nu le cunoşteau, arată Spirits România, asociaţie patronală care reuneşte principalii producători şi importatori de băuturi spirtoase din România.

 Citeste mai mult  

articol pe genesisproperty.net

Peste 82% dintre angajați s-ar adapta dacă angajatorul le-ar cere să vină zilnic la birou

Reîntoarcerea la birou a devenit un fenomen tot mai evident în acest an, iar angajații se adaptează treptat la modul de lucru de dinainte de pandemie. Peste 82% dintre angajați nu ar avea nicio problemă să lucreze zilnic de la birou dacă angajatorul ar decide acest mod de lucru în viitor și, chiar dacă o parte dintre ei recunosc că nu le-ar fi ușor să renunțe la lucrul de la distanță, s-ar adapta destul de rapid, potrivit unui sondaj realizat recent de Genesis Property în rândul a 1.168 de respondenți la nivel național. Separarea mai bună între job și viața personală (45%) și interacțiunea cu colegii (53%) sunt cele mai importante motive pentru care angajații sunt deschiși să revină mai mult sau complet la birou. Mai mult de atât, dacă angajatorul ar impune lucrul la birou, mai puțin de 18% dintre angajați ar începe să-și caute alt job remote sau hibrid sau ar alege să-și dea demisia din rolul actual.

 Citeste mai mult  

articol pe agricola.ro

9 din 10 români consideră mâncarea gătită acasă mai sănătoasă, însă gătitul este în continuare responsabilitatea femeilor

Gătitul acasă rămâne o practică des întâlnită în multe gospodării din România. 76% dintre români sunt de părere că acest obicei nu va dispărea în următorii 20 de ani, arată studiul „Cum se raportează românii la gătit”, realizat de iVox și AGRICOLA.

 Citeste mai mult  

articol pe stirileprotv.ro

Porțiile comandate mai mici și mai scumpe îi obligă pe angajați să-și aducă mâncarea de acasă. ”Sunt doar avantaje”

Un studiu recent, realizat de iVox, arată că 33% dintre angajații români aleg să ia prânzul la un restaurant ori să comande la birou, în timp ce 56% dintre ei preferă pachetul de acasă.

 Citeste mai mult  

articol pe pluxee.ro

Doar 60% dintre români declară că au primit sprijin de la angajatori

Obiceiurile românilor în ceea ce privește masa de prânz din timpul săptămânii de lucru s-au schimbat fundamental faţă de anii anteriori, ca o consecință a situației economice ce a afectat puterea de cumpărare a acestora, arată studiul ”Prânzul la birou”, realizat de iVox.ro și Pluxee România.

 Citeste mai mult  

articol pe genesisproperty.net

80% dintre angajații Gen Z petrec timp liber cel puțin o dată pe lună alături de colegii din echipă

Opt din zece angajați din Gen Z petrec timp liber alături de colegii din echipă, relațiile interpersonale la birou fiind pentru mulți dintre ei un criteriu de care țin cont în alegerea sau păstrarea unui loc de muncă. Astfel, aproape 80% dintre angajații Gen Z desfășoară activități cu colegii lor în timpul liber cel puțin o dată pe lună. În cazul milenialilor și al angajaților din generația X, procentele ajung la 56%, respectiv 52%, potrivit unui sondaj realizat de Genesis Property în rândul a 1.247 de respondenți la nivel național.

 Citeste mai mult  

articol pe bursa.ro

7 din 10 români consideră că este mai puţin stresant să acceseze un credit 100% online decât unul tradiţional

"Situaţiile neprevăzute pot reprezenta o sursă de stres, iar gestionarea eficientă a resurselor financiare este esenţială pentru a naviga printre provocările de zi de zi. În contextul în care multe dintre activităţile pe care le desfăşurăm s-au mutat în mediul online, oamenii simt că soluţiile digitale răspund mai bine nevoilor lor. Astfel, facem un pas în plus înspre consolidarea angajamentului nostru de a le oferi românilor acces la soluţii financiare accesibile şi integrăm în portofoliul nostru de servicii ProviOnline, primul credit 100% online, care oferă un sprijin corect, rapid şi sigur," a declarat Florin Bâlcan, Director General Provident Financial România.

 Citeste mai mult  

articol pe genesisproperty.net

Aproape 61% dintre angajați consideră că biroul ideal trebuie să fie într-un campus multifuncțional cu tipuri diferite de spații unde pot lucra așa cum au nevoie

Potrivit unui sondaj realizat de Genesis Property, din cei 1.247 de respondenți reprezentând mai multe generații la nivel național, aproape 61% dintre angajați consideră că biroul ideal trebuie să fie într-un campus cu multe facilități și opțiuni pentru viața la birou și timpul liber, cu spații diferite unde pot lucra în funcție de nevoile lor.

 Citeste mai mult  

articol pe forbes.ro

Cătălin Năstăsoiu, VP Marketing Strategy, Genesis Property: 5 moduri în care generația Z va influența viața profesională în 2024

Un sondaj desfășurat de Genesis Property împreună cu iVox Research, la finalul anului trecut, arată impactul generației Z asupra pieței muncii în 2024, redefinind cultura corporativă.

 Citeste mai mult  

articol pe stiridecluj.ro

Generația Z și Biroul: Cercetare Revelatoare de la Genesis Property

Descoperă ce dezvăluie un nou studiu realizat de iVox România și prezentat pe www.stiridecluj.ro despre preferințele Generației Z în ceea ce privește munca la birou și viața profesională.
Aproape 70% dintre tinerii din Generația Z consideră că au nevoie de cel puțin 3 zile pe săptămână la birou pentru a menține relațiile cu colegii și pentru a se dezvolta profesional.

 Citeste mai mult