Știm că de-abia aștepți următorul sondaj. De luni, 29 Noiembrie 2010, vei putea participa la el. Te asigurăm că atât întrebările cât și premiile te vor încânta. Mai ales că vom vorbi despre mașini.
Tema sondajului este “Calitatea produselor și serviciilor auto”. Autoworld, Dealer Oficial Audi pentru Cluj, partenerul iVox în realizarea sondajului amintit, îşi doreşte să fie aproape de clienţi, atât cei actuali cât şi cei potenţiali. Pentru ca acest lucru să fie posibil dorește să afle care sunt preferinţele tale.
Relaţia dintre client şi Audi se doreşte a fi un parteneriat de durată ce nu se încheie în fericitul moment al achiziţionării unui Audi, ci este unul continuu, fiind guvernat de dorinţa de a satisface la cele mai înalte standarde nevoile şi aşteptările clienţilor săi.
Întrebările sondajului vor viza opinia ta față de caracteristicile esențiale pe care ar trebui să le aibă o mașină sau un dealer auto, percepţia ta referitoare la marca Audi, sau față de serviciile pre şi post vânzare oferite de dealerii Audi din Romania.
Premiul sondajului este reprezentat de o pereche de ceasuri de lux Audi: un “Chronograph” pentru bărbaţi și “Dual Time” pentru doamne, oferite de sponsorul sondajului, Autoworld. Câștigătorul premiului va fi ales conform regulamentului, prin tragere la sorţi după încheierea sondajului.
Valorile de bază ale Autoworld sunt seriozitatea, principialitatea, corectitudinea, principii devenite în decursul anilor, pilonii de rezistenţă ai evoluţiei Autoworld. Compania este dealer autorizat pentru Audi și Volkswagen. Serviciile de service și finanțare adaugă un plus de valoare companiei, motiv pentru care Autoworld este preferat de clienții brandurilor Audi și Volkswagen din toată Transilvania. Vizitând showroom-ul, indiferent de motiv, clientul are șansa de a experimenta întreaga lume Audi.
Povestea Audi AG, una dintre cele mai vechi companii producătoare de automobile din Germania, începe într-un atelier de reparații pentru vehicule motorizate din Köln-Ehrenfeld, înființat în 1899 de către August Horch. Emblema Audi cu cele patru cercuri reprezintă una dintre cele mai vechi uzine de automobile din Germania şi unirea în 1932 a patru producători de vehicule: Audi, DKW, Horch şi Wanderer. Aceste companii au stat la baza formării Audi AG de astăzi. Caracteristica definitorie pentru Audi este “Progres prin Tehnologie”, sloganul companiei.
După 101 ani de tradiție în construcția de automobile, Audi AG a demonstrat că este un învingător. A perfecționat în mod constant modelele deja existente păstrând standardul ireproșabil de la debut. Electrificarea automobilului, reprezintă cea mai mare provocare a viitorului, o cursă în care tehnicienii de la Audi s-au înscris deja și la finalul căreia cu siguranță se vor ridica la înălțimea așteptărilor noastre.
Începând cu luni, 29 Noiembrie 2010, vă așteptăm să participați la sondaj, care se va încheia pe 12 Decembrie 2010.