Studiul Seven Shades of Mobile a fost realizat în 2012 de către InsightsNow pentru AOL şi BBDO.
Este cunoscut faptul că marketerii sunt din ce în ce mai interesaţi de piaţa serviciilor de internet pentru mobil, dorind să ajungă la consumatori prin intermediul telefoanelor de tip smartphone. Iar, cu ajutorul acestui studiu, cercetătorii şi-au dorit să înţeleagă mai bine comportamentul consumatorilor, mai exact să descopere ce fac utilizatorii pe mobil şi când îl folosesc.
Cercetarea a avut o abordare unică în trei faze: calitativă, cantitativă şi etnografică. În prima fază, utilizatorii au trebuit să completeze un jurnal săptămânal şi să îşi facă câte un video în timpul zilei folosind smartphone-ul. Apoi, 1000 de utilizatori au fost chestionaţi şi supuşi unor interviuri mai amănunţite în perioada iunie-august 2012. Pentru a urmări comportamentul utilizatorilor, au fost monitorizate toate activităţile de pe mobil timp de o lună (navigare web, aplicaţii + alte servicii)
Rezultatul a fost o bază de date de 3000 de interacţiuni mobile. Prin utilizarea acestei abordări, cercetătorii au fost în măsură să descopere care sunt nevoile utilizatorilor printr-o varietate de interacţiuni mobile surprinzatoare.
Rezultatele studiului:
Dacă doriţi să vedeţi cercetarea completă, daţi click aici pe comunicatul de presă AOL.
Un studiu european pe aceeaşi temă, găsiţi dând click aici