În urma sondajului, realizat în perioada 13-26 Decembrie 2010, reiese că 27.61% dintre participanții la sondaj utilizează cardul predominant pentru retrageri de numerar, 30.85% pentru plăţi în magazine şi 13.83% pentru plăţi online. 27.71% dintre respondenți îl folosesc în egală măsură pentru retrageri de numerar, plăți în magazine și plăți online.
Cele mai importante facilități oferite de un card de credit sunt, după cum arată datele obținute în urma sondajului, posibilitatea de a beneficia de o perioadă de creditatare nelimitată cu condiția efectuării rambursării lunare minime de 5 % din totalul sumei utilizate din credit (pentru 68 % dintre respondenți), zero lei taxă de emitere (pentru 79 %), dubla funcționalitate –credit și debit (79.50%) și comunicarea sumei minime de plată prin transmiterea lunară a unui sms (71.9%).
produselor în rate fără costuri suplimentare reprezintă cel mai dorit beneficiu de la un card de credit pentru 18.45% dintre respondenţi în timp ce bonusurile şi discounturile sunt cel mai dorit beneficiu pentru 12.82% dintre respondenţi. Cel mai dorit avantaj de către deținătorii cardurilor de credit este accesul în locaţii speciale (21.88%).
De asemenea, datele obținute în urma sondajului arată că pentru 32.58% dintre respondenţi, televiziunea reprezintă cea mai des utilizată sursă de informare asupra serviciilor bancare, în timp ce sucursala bancară reprezintă principala sursă de informare pentru 11.69% dintre participanții la sondaj.
Mai multe informații despre rezultatele sondajului găsiți aici