Widgetul Business
Platforma iVox creşte şi se dezvoltă pe zi ce trece. În fiecare moment, noi utilizatori se înscriu pe site şi participă la sondajele noastre. Până în prezent există aproximativ 40.000 de utilizatori care pot răspunde cercetărilor desfăşurate pe site.
Pentru a facilita procesul de identificare al targetului afacerii dumneavoastră și totodată solicitarea unei oferte personalizate, iVox a dezvoltat o nouă aplicație: Widgetul Business – un instrument cu ajutorul căruia puteți afla exact câte persoane se înscriu în eșantionul vizat de sondajul dvs.
Cerea de ofertă, în 3 pași simpli
Accesați widgetul de pe pagina principală a site-ului iVox, apăsând pe butonul “Alege target pentru sondaj” sau accesând secțiunea Business din meniul principal.
Modificați criteriile de selectare a targetului în funcție de variabile socio-demografice precum sexul, vârsta, venituri lunare, mediul de reşedinţă, judeţul, domeniul de activitate sau nivelul de educație. După personalizarea criteriilor veţi şti cu exactitate numărul de persoane cărora vă veți adresa în continuare.
Solicitați o ofertă de preț. Un click pe butonul “Cere ofertă detaliată”, completați formularul de contact și în cel mai scurt timp veţi primi oferta de preţ pentru eşantionul selectat, împreună cu informaţiile suplimentare solicitate. Puteţi beneficia de serviciile iVox într-un mod rapid, util și la un preţ accesibil.
Sondajul online – un instrument eficient la un preț accesibil
Dacă sunteţi o persoană implicată în promovarea afacerii dvs. probabil că ştiţi deja cât de vital este să cunoașteți părerile consumatorilor. Sondajul de opinie online este un instrument extrem de eficient prin intermediul căruia companiile pot să identifice percepțiile publicului, satisfacția și loialitatea consumatorilor, vizând propriile servicii sau produse. Datele obţinute prin sondajul de opinie pot fi folosite ulterior în strategia de comunicare şi promovare a produselor sau serviciilor.
Un sondaj realizat într-un mod profesionist este de asemenea o metodă foarte bună de a atrage atenţia potențialilor clienţi. Astfel, pe lângă posibilitatea de a primi o perspectivă asupra dorinţelor, nevoilor şi obiceiurilor consumatorilor, sondajele iVox pot reprezenta o metodă inteligentă de promovare, ajutând şi la creşterea notorietăţii.