După cum știți, sondajul ”Calitatea serviciilor și produselor auto” s-a încheiat. Fără participarea voastră nu am fi putut obține date relevante pentru dealerii auto, informații care să îi ajute în îmbunătățirea serviciilor pe care le oferă posesorilor de automobile.
În urma sondajului a reieșit că 88,21% dintre respondenți consideră un fapt pozitiv contactarea telefonică a clienților în 48 de ore după achiziționarea unui autoturism în vederea evaluării satisfacției acestora. Acest lucru arată faptul că este nevoie de servicii de evaluare a gradului de mulțumire a clienților și că dealerii auto care procedează astfel au mai multe șanse să își mulțumească clienții.
De asemenea, datele arată că pentru 78,86% dintre participanții la sondaj este foarte important ca, după efectuarea activităţii de servisare, clientului să i se prezinte garanţia, defectele, lucrările nefinalizate sau informaţiile despre reparaţiile necesare în viitorul apropiat.
În cazul celor care au declarat că deţin un autoturism proprietate personală, 31.9% deţin un autoturism marca Volkswagen, 26.6% Dacia, 12% Renault și 10.6% un autoturism Audi. Cei mai mulţi respondenţi care deţin un autoturism Audi, deţin un model A4 – 47.95%, sau A6 – 28.77%.
În ceea ce privește gradul de mulțumire față de autoturismul Audi deținut, 94,52 % se declară extrem de mulțumiți. Motivele principale ale achiziționării unei mașini marca Audi sunt siguranța pe care o oferă (19,79%), confortul (18,73 %), fiabilitatea (15,55%) și aspectul (15,90 %).
Mai multe informații despre rezultatele sondajului găsiți aici