Este subiectul despre care vom vorbi începand de luni, 13 decembrie, până în data de 26 decembrie 2010 când se va încheia următorul sondaj.
Având în vedere că folosirea cardurilor este un fapt cotidian pentru cei mai mulți dintre noi, de ce nu am discuta și despre beneficiile utilizării cardurilor de credit sau așteptările pe care le avem de la ele? Cardul de credit se dorește a fi un instrument comod prin intermediul căruia te poți împrumuta când ai nevoie. Acesta se obține foarte repede și ușor oferind totodată o platformă foarte bună pentru administrarea optimă a banilor. Însă, ca orice produs, presupune și costuri sau posibile riscuri dacă nu îți îndeplinești obligațiile stabilite.
Ne-am gândit ca prin intermediul următorului sondaj să aflăm care este opinia pe care o ai despre cardurile de credit și avantajele pe care acestea le au în comparație cu cardurile de debit, așteptările tale cu privire la ce ar trebui să ofere un card, costurile pe care le presupune un card versus beneficiile oferite, beneficiile pe care le aștepți de la un card premium și percepția ta referitoare la CardAvantaj.
Premiul sondajului este un Apple iPad 3G de 16GB cu WiFi, oferit de CardAvantaj, sponsorul sondajului. Câștigătorul premiului va fi ales conform regulamentului, prin tragere la sorţi, după încheierea sondajului.
CardAvantaj, emis sub sigla Mastercard sau Visa, este primul card de credit în lei cu utilizare atât naţională cât şi internaţională ce oferă posibilitatea de a efectua cumpărături cu plată în rate primind în acelaşi timp şi bonus pentru fiecare tranzacţie efectuată inclusiv pentru retragerile de numerar de la ATM. Posesorii au posibilitatea de a plăti în rate (1-12 rate) fără costuri suplimentare produsele achiziţionate din reţeaua magazinelor partenere Credit Europe Bank. Acest număr de rate poate crește pe durata diferitelor campanii încheiate între bancă și comercianții parteneri. Mai multe detalii despre beneficiile pe care le oferă un CardAvantaj găsiți aici.
Credit Europe Bank (România) S.A., membră a grupului FIBA, asigură o gamă largă de produse şi servicii, către peste 420.000 de persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 86 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distributie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet si Phone banking. Punctul forte al afacerilor Credit Europe în Romania îl reprezintă cardurile de credit CardAvantaj, cu un portofoliu de 320.000 de carduri și o creștere a volumului de tranzacții de peste 15% pe parcursul lui 2009.