Inregistrare   Înregistrare Login

iVox în presă

Cit, cum si ce citesc romanii

18 Martie 2013 pe stiri.botosani.ro

Ştim atît de puţin despre preferinţele şi obiceiurile de lectură ale românilor, încît orice sondaj pe această temă mi se pare de netrecut cu vederea. În general, sîntem foarte deficitari cînd e vorba de date şi cifre, care sînt şi foarte rar aduse la zi. De pildă, nu-mi dau seama care este frecvenţa cu care se face Barometrul cultural, cît despre AER sau celelalte asociaţii ale editorilor de la noi nici nu cred că au iniţiat vreodată un studiu despre piaţa de carte.
 [citește mai mult]  

Doi din cinci români nu au mai cumpărat lapte după informațiile privind contaminarea cu aflatoxină

15 Martie 2013 pe curentul.ro

Încrederea românilor în siguranța laptelui vândut în magazine a scăzut în urma mediatizării intensive și comunicării precare pe tema contaminării cu aflatoxină, doi din cinci consumatori declarând că nu au mai cumpărat lapte în ultima săptămână, potrivit unei analize realizate de Rogalski Grigoriu Public Relations.
 [citește mai mult]  

Doi din cinci români nu mai cumpără lapte de frică să nu fie infestat

15 Martie 2013 pe ziaruldeiasi.ro

Episodul laptelui contaminat, venit la scurtă vreme după cel al cărnii de cal greşit etichetate, demonstrează importanţa reputaţiei şi încrederii în domeniul alimentar.
 [citește mai mult]  

60% dintre consumatorii români, nesiguri pe laptele din comerţ

15 Martie 2013 pe iaa.ro

Conform unei noi analize realizate de Rogalski Grigoriu Public Relations, încrederea românilor în laptele din comerţ a scăzut în urma mediatizării intensive şi comunicării precare pe tema laptelui suspectat de contaminare cu aflatoxină. Astfel, doi din cinci consumatori au declarat că nu au mai cumpărat lapte în ultima săptămână, iar 88% spun că au auzit despre acest subiect.
 [citește mai mult]  

Scandalul LAPTELUI CONTAMINAT: Doi din cinci români nu au mai cumpărat lapte după informaţiile privind contaminarea cu aflatoxină

14 Martie 2013 pe mediafax.ro

Încrederea românilor în siguranţa laptelui vândut în magazine a scăzut în urma mediatizării intensive şi comunicării precare pe tema contaminării cu aflatoxină, doi din cinci consumatori declarând că nu au mai cumpărat lapte în ultima săptămână, potrivit Rogalski Grigoriu Public Relations.
 [citește mai mult]  

Forta media: Campania care a convins 40% din consumatori sa nu mai bea lapte

14 Martie 2013 pe dailybusiness.ro

Desi a fost mediatizat doar o saptamana, subiectul laptelui contaminat cu aflatoxina a generat rapid neincredere in randul consumatorilor romani, astfel ca 36% nu stiu daca laptele din magazine mai este sigur pentru consum, in timp ce 22% considera ca acesta nu este sigur.
 [citește mai mult]  

60% DINTRE CONSUMATORII ROMÂNI, NESIGURI PE LAPTELE DIN COMERŢ

14 Martie 2013 pe r-g.ro

Încrederea românilor în laptele din comerţ a scăzut în urma mediatizării intensive şi comunicării precare pe tema laptelui suspectat de contaminare cu aflatoxină, conform unei noi analize realizate de Rogalski Grigoriu Public Relations
Doi din cinci consumatori au declarat că nu au mai cumpărat lapte în ultima săptămână iar 88% spun că au auzit despre acest subiect
 [citește mai mult]  

50 % dintre români nu mai au încredere în carnea de pe piață

14 Martie 2013 pe fabricadecarne.ro

Unul din doi romani declara ca are mai putina incredere in originea carnii cumparate si ca si-a schimbat alegerile legate de consum, in urma scandalului carnii de cal etichetata ca fiind de vita, potrivit raportului “Criza carnii de cal fata in fata cu consumatorul roman”, realizat de agentia Rogalski Grigoriu Public Relations, informeaza Magazinul progresiv.
 [citește mai mult]  

Unu din doi romani si-a schimbat obiceiurile de consum in urma scandalului carnii de cal

12 Martie 2013 pe magazinulprogresiv.ro

Unul din doi romani declara ca are mai putina incredere in originea carnii cumparate si ca si-a schimbat alegerile legate de consum, in urma scandalului carnii de cal etichetata ca fiind de vita, potrivit raportului “Criza carnii de cal fata in fata cu consumatorul roman”, realizat de agentia Rogalski Grigoriu Public Relations.
 [citește mai mult]  

Rogalski Grigoriu PR study: After the horse meat crisis, Romanians bought more chicken

12 Martie 2013 pe adhugger.net

A study made by Rogalski Grigoriu PR – Horse meat crisis face to face with Romanian consumer – shows that the scandal related to horse meat labeled as beef determined half Romanians to say that they trust less the origin of bought meat. Also, they said they changed their consumption habits and preferred to buy, instead, chicken meat.
 [citește mai mult]  

Studiu: cum a afectat consumul, mediatizarea subiectului despre laptele contaminat cu aflatoxină

11 Martie 2013 pe incomemagazine.ro

Deşi a fost mediatizat doar o săptămână, subiectul laptelui contaminat cu aflatoxină a generat rapid neîncredere în rândul consumatorilor români, astfel că 36% nu ştiu dacă laptele din magazine mai este sigur pentru consum, în timp ce 22% consideră că acesta nu este sigur. Doar 43% dintre respondenţi au declarat că au în continuare încredere în laptele pe care îl găsesc în comerţ, potrivit datelor unei noi analize Rogalski Grigoriu Public Relations.
 [citește mai mult]  

CINE A CÂŞTIGAT în România din scandalul cărnii de cal

11 Martie 2013 pe evz.ro

În urma scandalului cărnii de cal etichetată ca fiind de vită, 1 din 2 români declară că are mai puţină încredere în originea cărnii cumpărate şi că şi-a schimbat alegerile legate de consumul de carne, potrivit cercetării “Criza cărnii de cal faţă în faţă cu consumatorul român", realizat de Rogalski Grigoriu Public Relations.
 [citește mai mult]  

Războiul dintre carnea de cal şi cea de vită a fost câştigat de carnea de pui

11 Martie 2013 pe agrointel.ro

În urma scandalului cărnii de cal etichetată ca fiind de vită, unul din doi români declară că are mai puţină încredere în originea cărnii cumpărate şi că şi-a schimbat alegerile legate de consumul de carne.
Informațiile apar în raportul “Criza cărnii de cal față în față cu consumatorul român”, realizat de Rogalski Grigoriu Public Relations
 [citește mai mult]  

Site-uri De Sondaje Online Din Romania

7 Martie 2013 pe isblogtime.com

Sondajele online sunt foarte la moda in ultima perioada. Asta datorita numarului foarte mare de persoane care doresc sa faca cat mai multi bani pe internet din sondaje online. Am avut foarte multe cereri in care mi se solicita postarea unor site-uri de sondaje online din Romania.
 [citește mai mult]  

Cât de mult iubesc românii rețelele sociale

4 Martie 2013 pe geekreport.ro

Rețelele sociale au priză la români. Conform unui sondaj de opinie realizat de iVox.ro Facebook, Twitter și Hi5 sunt utilizate intens de cei din România într-o proporție destul de mare.
 [citește mai mult]  

Topul oraşelor cu cele mai multe femei singure! În ce oraşe din România se simt bărbaţii cel mai bine

28 Decembrie 2012 pe 24h.md

Cele mai multe femei singure sunt în Râmnicu Vâlcea, Iaşi şi Sibiu, iar cele mai frumoase sunt în Bucureşti, potrivit unei cercetări, care a relevat şi faptul că Râmnicu Vâlcea, Cluj-Napoca şi Capitala sunt oraşele unde bărbaţii beneficiază de cele mai favorabile condiţii de viaţă.
 [citește mai mult]  

Femeia, "Contabilul casei" la romani

16 Decembrie 2012 pe libertatea.ro

În majoritatea familiilor din România, "contabilul casei" este femeia, ea fiind cea care ţine evidenţa veniturilor şi cheltuielilor, conform rezultatelor studiului iVox "Cine se ocupă de finanţe în casa ta?", realizat la cererea KRUK International.
 [citește mai mult]  

Ce ii motiveaza pe romani la locul de munca?

12 Decembrie 2012 pe adevarul.ro

Un studiu facut de o firma clujeana de recrutari in domeniul resurselor umane si de platforma online iVox arata ca aproape jumatate dintre persoanele angajate din tara ar parasi compania unde lucreaza in prezent.
 [citește mai mult]  

Locuri de munca de unde nu te da nimeni afara

27 Noiembrie 2012 pe capital.ro

Siguranţă, un salariu bun şi împlinire profesională. Acestea sunt principalele aşteptări ale românilor de la un loc de muncă, potrivit unui sondaj ivox.ro. Nevoia de siguranţă a locului de muncă este întemeiată, dacă ne uităm la statistica concedierilor: în 2011, circa 14.600 de posturi au fost desființate ca urmare a unor restructurări din mediul privat sau din administrația publică, potrivit Eurofound. Există însă unele locuri de muncă care în mod tradiţional sunt ferite de restructurări, mai ales în mediul privat, pentru simplul fapt că există puţini specialişti pe domeniul respectiv.
 [citește mai mult]  

Joburi sigure pentru superi specialisti

27 Noiembrie 2012 pe medierenet.ro

Siguranta, un salariu bun si împlinire profesionala. Acestea sunt principalele asteptari ale românilor de la un loc de munca, potrivit unui sondaj ivox.ro. Nevoia de siguranta a locului de munca este întemeiata, daca ne uitam la statistica concedierilor: în 2011, circa 14.600 de posturi au fost desfiintate ca urmare a unor restructurari din mediul privat sau din administratia publica, potrivit Eurofound. Exista însa unele locuri de munca care în mod traditional sunt ferite de restructurari, mai ales în mediul privat, pentru simplul fapt ca exista putini specialisti pe domeniul respectiv.
 [citește mai mult]  

MindMagnet
Copyright © 2011 iVox.ro – Câștigi participând la concursuri cu premii online, chestionare și sondaje. Toate drepturile rezervate.