Presă

Articole în presă

articol pe gandul.info

STUDIU: Pentru ce şi-ar cumpăra românii un Smart TV

Majoritatea românilor ( 81.64%) ar folosi un Smart TV pentru a naviga pe internet, alţi 66,69% pentru video on demand (la cerere), iar 58,4% pentru a avea acces la aplicaţii, potrivit studiului "Samsung Smart Q - Cât de bine îţi cunoşti Smart TV-ul?", realizat de Samsung în luna aprilie a acestui an.

 Citeste mai mult  

articol pe kudika.ro

Samsung lanseaza in Romania ultima generatie de televizoare Smart TV pentru o noua experienta de home entertainment

Seria din 2013 a televizoarelor inteligente Samsung le aduce consumatorilor mai multe aplicatii, conectivitate crescuta si o interfata intuitiva.

 Citeste mai mult  

articol pe geekreport.ro

Dragostea romanilor pentru retelele de socializare

Rețelele sociale au priză la români. Conform unui sondaj de opinie realizat de iVox.ro Facebook, Twitter și Hi5 sunt utilizate intens de cei din România într-o proporție destul de mare.

 Citeste mai mult  

articol pe ghiduldesanatate.ro

Cum se informeaza parintii cu privire la ingrijirea copiilor: studiu Societatea Romana de Pediatrie

Pentru a testa comportamentul parintilor in mediul online, Societatea Romana de Pediatrie a realizat in luna martie 2013 un studiu despre nivelul de credibilitate pe care parintii il acorda site-urilor de specialitate despre ingrijirea copiilor.

 Citeste mai mult  

articol pe epoca.ro

Românii și cititul cărților. Cine, cât şi de ce citeşte?

Se vorbește mult despre lectură și mai ales despre lipsa ei în lumea de azi. La televiziune, în câte un ziar, pe zeci de bloguri și website-uri din România există un cor de plâgăcioși care se lamentează pe tema pierderii unui obicei plăcut și util cum este cititul cărților. Pe de o parte, deplângem șubrezirea unei practici vitale și scăderea apetitului pentru o experiență intimă, ale cărei efecte asupra personalității și vieții sunt de domeniul evidenței. Numărul din ce în ce mai mic de cititori/ cumpărători de carte este o realitate. Pe de altă parte, împătimiții lecturii se desfășoară în mediul online ca peștii în apă. În România există site-uri specializate, chiar și cluburi de lectură, tot așa cum există însă și orașe, ca să nu mai vorbim de state, fără nicio librărie.

 Citeste mai mult  

articol pe businessmagazin.ro

STUDIU DE CAZ: Puiul câştigă în războiul dintre carnea de cal şi cea de vacă

Deşi producătorii români acuzaţi iniţial de fraudă în scandalul cărnii de cal au fost exoneraţi, consumatorii au ales să parieze pe o carte sigură, orientându-se spre carnea de pui. Deopotrivă retaileri şi producători au ignorat o oportunitate: de a-şi atrage cumpărătorii nehotărâţi.

 Citeste mai mult  

articol pe dilemaveche.ro

Cît, cum şi ce citesc românii

Ştim atît de puţin despre preferinţele şi obiceiurile de lectură ale românilor, încît orice sondaj pe această temă mi se pare de netrecut cu vederea. În general, sîntem foarte deficitari cînd e vorba de date şi cifre, care sînt şi foarte rar aduse la zi. De pildă, nu-mi dau seama care este frecvenţa cu care se face Barometrul cultural, cît despre AER sau celelalte asociaţii ale editorilor de la noi nici nu cred că au iniţiat vreodată un studiu despre piaţa de carte.

 Citeste mai mult  

articol pe retailers.ro

Saga laptelui cu aflatoxina – deja 40% din romani evita laptele

Activitatea a 32 de automate pentru distribuirea laptelui a fost suspendata in urma controalelor privind nivelul de aflatoxina, potrivit Autoritatii Nationala Sanitar-Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor (ANSVSA). Initial in presa se vehicula ca peste 300 de automate au fost blocate. Zvonurile distrug incet insa o industrie intreaga.

 Citeste mai mult  

articol pe stiri.botosani.ro

Cit, cum si ce citesc romanii

Ştim atît de puţin despre preferinţele şi obiceiurile de lectură ale românilor, încît orice sondaj pe această temă mi se pare de netrecut cu vederea. În general, sîntem foarte deficitari cînd e vorba de date şi cifre, care sînt şi foarte rar aduse la zi. De pildă, nu-mi dau seama care este frecvenţa cu care se face Barometrul cultural, cît despre AER sau celelalte asociaţii ale editorilor de la noi nici nu cred că au iniţiat vreodată un studiu despre piaţa de carte.

 Citeste mai mult  

articol pe iaa.ro

60% dintre consumatorii români, nesiguri pe laptele din comerţ

Conform unei noi analize realizate de Rogalski Grigoriu Public Relations, încrederea românilor în laptele din comerţ a scăzut în urma mediatizării intensive şi comunicării precare pe tema laptelui suspectat de contaminare cu aflatoxină. Astfel, doi din cinci consumatori au declarat că nu au mai cumpărat lapte în ultima săptămână, iar 88% spun că au auzit despre acest subiect.

 Citeste mai mult  

articol pe curentul.ro

Doi din cinci români nu au mai cumpărat lapte după informațiile privind contaminarea cu aflatoxină

Încrederea românilor în siguranța laptelui vândut în magazine a scăzut în urma mediatizării intensive și comunicării precare pe tema contaminării cu aflatoxină, doi din cinci consumatori declarând că nu au mai cumpărat lapte în ultima săptămână, potrivit unei analize realizate de Rogalski Grigoriu Public Relations.

 Citeste mai mult  

articol pe ziaruldeiasi.ro

Doi din cinci români nu mai cumpără lapte de frică să nu fie infestat

Episodul laptelui contaminat, venit la scurtă vreme după cel al cărnii de cal greşit etichetate, demonstrează importanţa reputaţiei şi încrederii în domeniul alimentar.

 Citeste mai mult  

articol pe fabricadecarne.ro

50 % dintre români nu mai au încredere în carnea de pe piață

Unul din doi romani declara ca are mai putina incredere in originea carnii cumparate si ca si-a schimbat alegerile legate de consum, in urma scandalului carnii de cal etichetata ca fiind de vita, potrivit raportului “Criza carnii de cal fata in fata cu consumatorul roman”, realizat de agentia Rogalski Grigoriu Public Relations, informeaza Magazinul progresiv.

 Citeste mai mult  

articol pe r-g.ro

60% DINTRE CONSUMATORII ROMÂNI, NESIGURI PE LAPTELE DIN COMERŢ

Încrederea românilor în laptele din comerţ a scăzut în urma mediatizării intensive şi comunicării precare pe tema laptelui suspectat de contaminare cu aflatoxină, conform unei noi analize realizate de Rogalski Grigoriu Public Relations
Doi din cinci consumatori au declarat că nu au mai cumpărat lapte în ultima săptămână iar 88% spun că au auzit despre acest subiect

 Citeste mai mult  

articol pe dailybusiness.ro

Forta media: Campania care a convins 40% din consumatori sa nu mai bea lapte

Desi a fost mediatizat doar o saptamana, subiectul laptelui contaminat cu aflatoxina a generat rapid neincredere in randul consumatorilor romani, astfel ca 36% nu stiu daca laptele din magazine mai este sigur pentru consum, in timp ce 22% considera ca acesta nu este sigur.

 Citeste mai mult  

articol pe mediafax.ro

Scandalul LAPTELUI CONTAMINAT: Doi din cinci români nu au mai cumpărat lapte după informaţiile privind contaminarea cu aflatoxină

Încrederea românilor în siguranţa laptelui vândut în magazine a scăzut în urma mediatizării intensive şi comunicării precare pe tema contaminării cu aflatoxină, doi din cinci consumatori declarând că nu au mai cumpărat lapte în ultima săptămână, potrivit Rogalski Grigoriu Public Relations.

 Citeste mai mult  

articol pe adhugger.net

Rogalski Grigoriu PR study: After the horse meat crisis, Romanians bought more chicken

A study made by Rogalski Grigoriu PR – Horse meat crisis face to face with Romanian consumer – shows that the scandal related to horse meat labeled as beef determined half Romanians to say that they trust less the origin of bought meat. Also, they said they changed their consumption habits and preferred to buy, instead, chicken meat.

 Citeste mai mult  

articol pe magazinulprogresiv.ro

Unu din doi romani si-a schimbat obiceiurile de consum in urma scandalului carnii de cal

Unul din doi romani declara ca are mai putina incredere in originea carnii cumparate si ca si-a schimbat alegerile legate de consum, in urma scandalului carnii de cal etichetata ca fiind de vita, potrivit raportului “Criza carnii de cal fata in fata cu consumatorul roman”, realizat de agentia Rogalski Grigoriu Public Relations.

 Citeste mai mult  

articol pe incomemagazine.ro

Studiu: cum a afectat consumul, mediatizarea subiectului despre laptele contaminat cu aflatoxină

Deşi a fost mediatizat doar o săptămână, subiectul laptelui contaminat cu aflatoxină a generat rapid neîncredere în rândul consumatorilor români, astfel că 36% nu ştiu dacă laptele din magazine mai este sigur pentru consum, în timp ce 22% consideră că acesta nu este sigur. Doar 43% dintre respondenţi au declarat că au în continuare încredere în laptele pe care îl găsesc în comerţ, potrivit datelor unei noi analize Rogalski Grigoriu Public Relations.

 Citeste mai mult  

articol pe evz.ro

CINE A CÂŞTIGAT în România din scandalul cărnii de cal

În urma scandalului cărnii de cal etichetată ca fiind de vită, 1 din 2 români declară că are mai puţină încredere în originea cărnii cumpărate şi că şi-a schimbat alegerile legate de consumul de carne, potrivit cercetării “Criza cărnii de cal faţă în faţă cu consumatorul român", realizat de Rogalski Grigoriu Public Relations.

 Citeste mai mult