1 Iulie 2011
articol pe 9am.ro
Unul din trei tineri romani viseaza sa ajunga Manager de petrecere
Aproape 40% dintre tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani spun că jobul de vis este cel de manager de petrecere.
Tinerii îşi mai doresc să ajungă ingineri (16%), economişti (12%), inspectori de imopozite şi taxe (11%), regizori (10%), bibliotecar (9%) şi profesor (6%).
Sondajul mai arată că tinerii cred că românii ştiu să se distreze mai bine decât alte naţiuni (43%) şi că pentru români distracţia este mai importantă decât munca (42%).
Cercetarea relevă şi calităţile pe care trebuie să le aibă un party manager. Astfel, 22% dintre respondenţi cred că cel mai important lucru pentru un party manager este să ştie mai ales cum să o promoveze.
În aceleaşi timp, 21% spun că acesta ar trebui să poată organiza oricând o petrecere spontană, 18% să ştie să încingă atmosfera, iar 17% se aşteaptă ca party managerul să fie la curent cu tot ce este nou în materie de clubbing.
Când vine vorba despre "ingredientele" petrecerii reuşite, tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani consideră că, pentru un super-party, cele mai importante elemente sunt muzica (22%), atitudinea celor prezenţi (18%) şi calitatea DJ-ului (10%), urmate de băuturile servite (9%), designul clubului (9%) şi prezenţa fetelor frumoase (7%).
La sondj au participat ăeste 1.600 de tineri din categoria de vârstă amintită.
Citeste mai mult
Ascunde
1 Iulie 2011
articol pe ziuaconstanta.ro
Unul din trei tineri români visează să ajungă Manager de petrecere
Aproape 40% dintre tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani spun că jobul de vis este cel de manager de petrecere.
Tinerii îşi mai doresc să ajungă ingineri (16%), economişti (12%), inspectori de imopozite şi taxe (11%), regizori (10%), bibliotecar (9%) şi profesor (6%).
Sondajul mai arată că tinerii cred că românii ştiu să se distreze mai bine decât alte naţiuni (43%) şi că pentru români distracţia este mai importantă decât munca (42%).
Cercetarea relevă şi calităţile pe care trebuie să le aibă un party manager. Astfel, 22% dintre respondenţi cred că cel mai important lucru pentru un party manager este să ştie mai ales cum să o promoveze.
În aceleaşi timp, 21% spun că acesta ar trebui să poată organiza oricând o petrecere spontană, 18% să ştie să încingă atmosfera, iar 17% se aşteaptă ca party managerul să fie la curent cu tot ce este nou în materie de clubbing.
Când vine vorba despre "ingredientele" petrecerii reuşite, tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani consideră că, pentru un super-party, cele mai importante elemente sunt muzica (22%), atitudinea celor prezenţi (18%) şi calitatea DJ-ului (10%), urmate de băuturile servite (9%), designul clubului (9%) şi prezenţa fetelor frumoase (7%).
La sondj au participat ăeste 1.600 de tineri din categoria de vârstă amintită.
Citeste mai mult
Ascunde
30 Iunie 2011
articol pe libertatea.ro
Unul din trei tineri români visează să ajungă Manager de petrecere
Aproape 40% dintre tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani spun că jobul de vis este cel de manager de petrecere.
Tinerii îşi mai doresc să ajungă ingineri (16%), economişti (12%), inspectori de imopozite şi taxe (11%), regizori (10%), bibliotecar (9%) şi profesor (6%).
Sondajul mai arată că tinerii cred că românii ştiu să se distreze mai bine decât alte naţiuni (43%) şi că pentru români distracţia este mai importantă decât munca (42%).
Cercetarea relevă şi calităţile pe care trebuie să le aibă un party manager. Astfel, 22% dintre respondenţi cred că cel mai important lucru pentru un party manager este să ştie mai ales cum să o promoveze.
În aceleaşi timp, 21% spun că acesta ar trebui să poată organiza oricând o petrecere spontană, 18% să ştie să încingă atmosfera, iar 17% se aşteaptă ca party managerul să fie la curent cu tot ce este nou în materie de clubbing.
Când vine vorba despre "ingredientele" petrecerii reuşite, tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani consideră că, pentru un super-party, cele mai importante elemente sunt muzica (22%), atitudinea celor prezenţi (18%) şi calitatea DJ-ului (10%), urmate de băuturile servite (9%), designul clubului (9%) şi prezenţa fetelor frumoase (7%).
La sondj au participat ăeste 1.600 de tineri din categoria de vârstă amintită.
Citeste mai mult
Ascunde
30 Iunie 2011
articol pe libertatea.ro
Unul din trei tineri români visează să ajungă manager de petrecere
Aproape 40% dintre tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani spun că jobul de vis este cel de manager de petrecere.
Tinerii îşi mai doresc să ajungă ingineri (16%), economişti (12%), inspectori de imopozite şi taxe (11%), regizori (10%), bibliotecar (9%) şi profesor (6%).
Sondajul mai arată că tinerii cred că românii ştiu să se distreze mai bine decât alte naţiuni (43%) şi că pentru români distracţia este mai importantă decât munca (42%).
Cercetarea relevă şi calităţile pe care trebuie să le aibă un party manager. Astfel, 22% dintre respondenţi cred că cel mai important lucru pentru un party manager este să ştie mai ales cum să o promoveze.
În aceleaşi timp, 21% spun că acesta ar trebui să poată organiza oricând o petrecere spontană, 18% să ştie să încingă atmosfera, iar 17% se aşteaptă ca party managerul să fie la curent cu tot ce este nou în materie de clubbing.
Când vine vorba despre "ingredientele" petrecerii reuşite, tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani consideră că, pentru un super-party, cele mai importante elemente sunt muzica (22%), atitudinea celor prezenţi (18%) şi calitatea DJ-ului (10%), urmate de băuturile servite (9%), designul clubului (9%) şi prezenţa fetelor frumoase (7%).
La sondj au participat ăeste 1.600 de tineri din categoria de vârstă amintită.
Citeste mai mult
Ascunde
29 Iunie 2011
articol pe 9am.ro
Ce parere au romanii despre sistemul de sanatate?
Aproape 40% dintre tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani spun că jobul de vis este cel de manager de petrecere.
Tinerii îşi mai doresc să ajungă ingineri (16%), economişti (12%), inspectori de imopozite şi taxe (11%), regizori (10%), bibliotecar (9%) şi profesor (6%).
Sondajul mai arată că tinerii cred că românii ştiu să se distreze mai bine decât alte naţiuni (43%) şi că pentru români distracţia este mai importantă decât munca (42%).
Cercetarea relevă şi calităţile pe care trebuie să le aibă un party manager. Astfel, 22% dintre respondenţi cred că cel mai important lucru pentru un party manager este să ştie mai ales cum să o promoveze.
În aceleaşi timp, 21% spun că acesta ar trebui să poată organiza oricând o petrecere spontană, 18% să ştie să încingă atmosfera, iar 17% se aşteaptă ca party managerul să fie la curent cu tot ce este nou în materie de clubbing.
Când vine vorba despre "ingredientele" petrecerii reuşite, tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani consideră că, pentru un super-party, cele mai importante elemente sunt muzica (22%), atitudinea celor prezenţi (18%) şi calitatea DJ-ului (10%), urmate de băuturile servite (9%), designul clubului (9%) şi prezenţa fetelor frumoase (7%).
La sondj au participat ăeste 1.600 de tineri din categoria de vârstă amintită.
Citeste mai mult
Ascunde
29 Iunie 2011
articol pe cariera.ele.ro
Unul din trei tineri romani viseaza sa ajunga manager de petrecere
Aproape 40% dintre tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani spun că jobul de vis este cel de manager de petrecere.
Tinerii îşi mai doresc să ajungă ingineri (16%), economişti (12%), inspectori de imopozite şi taxe (11%), regizori (10%), bibliotecar (9%) şi profesor (6%).
Sondajul mai arată că tinerii cred că românii ştiu să se distreze mai bine decât alte naţiuni (43%) şi că pentru români distracţia este mai importantă decât munca (42%).
Cercetarea relevă şi calităţile pe care trebuie să le aibă un party manager. Astfel, 22% dintre respondenţi cred că cel mai important lucru pentru un party manager este să ştie mai ales cum să o promoveze.
În aceleaşi timp, 21% spun că acesta ar trebui să poată organiza oricând o petrecere spontană, 18% să ştie să încingă atmosfera, iar 17% se aşteaptă ca party managerul să fie la curent cu tot ce este nou în materie de clubbing.
Când vine vorba despre "ingredientele" petrecerii reuşite, tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani consideră că, pentru un super-party, cele mai importante elemente sunt muzica (22%), atitudinea celor prezenţi (18%) şi calitatea DJ-ului (10%), urmate de băuturile servite (9%), designul clubului (9%) şi prezenţa fetelor frumoase (7%).
La sondj au participat ăeste 1.600 de tineri din categoria de vârstă amintită.
Citeste mai mult
Ascunde
29 Iunie 2011
articol pe prwave.ro
Unul din trei tineri romani viseaza sa ajunga Manager de petrecere
Aproape 40% dintre tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani spun că jobul de vis este cel de manager de petrecere.
Tinerii îşi mai doresc să ajungă ingineri (16%), economişti (12%), inspectori de imopozite şi taxe (11%), regizori (10%), bibliotecar (9%) şi profesor (6%).
Sondajul mai arată că tinerii cred că românii ştiu să se distreze mai bine decât alte naţiuni (43%) şi că pentru români distracţia este mai importantă decât munca (42%).
Cercetarea relevă şi calităţile pe care trebuie să le aibă un party manager. Astfel, 22% dintre respondenţi cred că cel mai important lucru pentru un party manager este să ştie mai ales cum să o promoveze.
În aceleaşi timp, 21% spun că acesta ar trebui să poată organiza oricând o petrecere spontană, 18% să ştie să încingă atmosfera, iar 17% se aşteaptă ca party managerul să fie la curent cu tot ce este nou în materie de clubbing.
Când vine vorba despre "ingredientele" petrecerii reuşite, tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani consideră că, pentru un super-party, cele mai importante elemente sunt muzica (22%), atitudinea celor prezenţi (18%) şi calitatea DJ-ului (10%), urmate de băuturile servite (9%), designul clubului (9%) şi prezenţa fetelor frumoase (7%).
La sondj au participat ăeste 1.600 de tineri din categoria de vârstă amintită.
Citeste mai mult
Ascunde
29 Iunie 2011
articol pe smark.ro
38% dintre tineri viseaza sa devina party manageri, in timp ce doar 6% vor sa devina profesori
Aproape 40% dintre tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani spun că jobul de vis este cel de manager de petrecere.
Tinerii îşi mai doresc să ajungă ingineri (16%), economişti (12%), inspectori de imopozite şi taxe (11%), regizori (10%), bibliotecar (9%) şi profesor (6%).
Sondajul mai arată că tinerii cred că românii ştiu să se distreze mai bine decât alte naţiuni (43%) şi că pentru români distracţia este mai importantă decât munca (42%).
Cercetarea relevă şi calităţile pe care trebuie să le aibă un party manager. Astfel, 22% dintre respondenţi cred că cel mai important lucru pentru un party manager este să ştie mai ales cum să o promoveze.
În aceleaşi timp, 21% spun că acesta ar trebui să poată organiza oricând o petrecere spontană, 18% să ştie să încingă atmosfera, iar 17% se aşteaptă ca party managerul să fie la curent cu tot ce este nou în materie de clubbing.
Când vine vorba despre "ingredientele" petrecerii reuşite, tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani consideră că, pentru un super-party, cele mai importante elemente sunt muzica (22%), atitudinea celor prezenţi (18%) şi calitatea DJ-ului (10%), urmate de băuturile servite (9%), designul clubului (9%) şi prezenţa fetelor frumoase (7%).
La sondj au participat ăeste 1.600 de tineri din categoria de vârstă amintită.
Citeste mai mult
Ascunde
29 Iunie 2011
articol pe tuborg.pressroom.ro
Unul din trei tineri romani viseaza sa ajunga Manager de petrecere
Mai mult de o treime dintre tinerii români visează să ajungă manager de petrecere (party manager), potrivit unui sondaj online realizat de IVOX în perioada 24 – 29-06.2011, la solicitarea Tuborg.
Aproape 40% dintre tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani spun că jobul de vis este cel de manager de petrecere.
Tinerii îşi mai doresc să ajungă ingineri (16%), economişti (12%), inspectori de imopozite şi taxe (11%), regizori (10%), bibliotecar (9%) şi profesor (6%).
Sondajul mai arată că tinerii cred că românii ştiu să se distreze mai bine decât alte naţiuni (43%) şi că pentru români distracţia este mai importantă decât munca (42%).
Cercetarea relevă şi calităţile pe care trebuie să le aibă un party manager. Astfel, 22% dintre respondenţi cred că cel mai important lucru pentru un party manager este să ştie mai ales cum să o promoveze.
În aceleaşi timp, 21% spun că acesta ar trebui să poată organiza oricând o petrecere spontană, 18% să ştie să încingă atmosfera, iar 17% se aşteaptă ca party managerul să fie la curent cu tot ce este nou în materie de clubbing.
Când vine vorba despre "ingredientele" petrecerii reuşite, tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani consideră că, pentru un super-party, cele mai importante elemente sunt muzica (22%), atitudinea celor prezenţi (18%) şi calitatea DJ-ului (10%), urmate de băuturile servite (9%), designul clubului (9%) şi prezenţa fetelor frumoase (7%).
La sondj au participat ăeste 1.600 de tineri din categoria de vârstă amintită.
Citeste mai mult
Ascunde
29 Iunie 2011
articol pe realitatea.net
Tinerii se visează manageri de petrecere şi inspectori de impozite şi taxe
Mai mult de o treime dintre tinerii români visează să ajungă manager de petrecere (party manager), potrivit unui sondaj online realizat de IVOX în perioada 24 – 29-06.2011, la solicitarea Tuborg.
Aproape 40% dintre tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani spun că jobul de vis este cel de manager de petrecere.
Tinerii îşi mai doresc să ajungă ingineri (16%), economişti (12%), inspectori de imopozite şi taxe (11%), regizori (10%), bibliotecar (9%) şi profesor (6%).
Sondajul mai arată că tinerii cred că românii ştiu să se distreze mai bine decât alte naţiuni (43%) şi că pentru români distracţia este mai importantă decât munca (42%).
Cercetarea relevă şi calităţile pe care trebuie să le aibă un party manager. Astfel, 22% dintre respondenţi cred că cel mai important lucru pentru un party manager este să ştie mai ales cum să o promoveze.
În aceleaşi timp, 21% spun că acesta ar trebui să poată organiza oricând o petrecere spontană, 18% să ştie să încingă atmosfera, iar 17% se aşteaptă ca party managerul să fie la curent cu tot ce este nou în materie de clubbing.
Când vine vorba despre "ingredientele" petrecerii reuşite, tinerii cu vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani consideră că, pentru un super-party, cele mai importante elemente sunt muzica (22%), atitudinea celor prezenţi (18%) şi calitatea DJ-ului (10%), urmate de băuturile servite (9%), designul clubului (9%) şi prezenţa fetelor frumoase (7%).
La sondj au participat ăeste 1.600 de tineri din categoria de vârstă amintită.
Citeste mai mult
Ascunde
28 Iunie 2011
articol pe www2.antena1.ro
Sondaj: 75% dintre angajati ar schimba locul de munca pentru un salariu mai mare
67,6% din angajati nu ar ezita sa-si paraseasca vechiul job daca cel nou ar oferi oportunitati de avansare in cariera. Dintre cei care nu muncesc, 34% declara ca nu sunt in cautarea unei slujbe.
Doua companii de recrutare online au decis sa ia pulsul pietei muncii din Romania, efectuand in acest sens sondaje la nivel national, iar rezultatele acestora sunt asemanatoare pe anumite segmente comune de chestionare. Din primul sondaj realizat de BestJobs rezulta ca 67,6% din romani si-ar parasi jobul daca la cel nou vor fi promovati. Din cel de-al doilea, realizat de site-ul ivox.ro, rezulta ca 46% din conationali sunt multumiti de actualul loc de munca.
Astfel, BestJobs a chestionat recent 2.488 de utilizatori pentru a afla principalele motive ce stau la baza deciziei de a schimba locul de munca.
Citeste mai mult
Ascunde
28 Iunie 2011
articol pe money.ro
Sistemul public de sănătate funcţionează doar pentru 1% dintre români - sondaj
Numai 1% dintre români cred că sistemul de sănătate funcţionează şi nu are nevoie de schimbări majore, în timp ce peste 93% dintre ei spun că sistemul de sănătate din România trebuie schimbat, potrivit unui studiu realizat de ivox.ro.
De asemenea, peste 85% dintre cei chestionaţi sunt de părere că statul român cheltuie prea puţini bani în domeniul protecţiei şi ameliorării stării de sănătate a populaţiei.
Cea mai mare parte dintre respondenţi apreciază calitatea serviciilor publice de sănătate din România ca fiind proastă (41.6%) sau foarte proastă (34.1%), iar majoritatea dintre cei chestionaţi (65,7%) preferă să se trateze într-o clinică privată atunci când se îmbolnăvesc.
Românii aleg să se trateze în clinici şi spitale private datorită infrastructurii de specialitate, promptitudinii cu care sunt trataţi, relaţiei transparente şi corecte medic-pacient, şi, implicit, absenţei plăţilor informale, mai arată studiul.
Cele mai multe nemulţumiri ale pacienţilor faţă de sistemul public de sănătate se referă la igiena din spitale, infrastructura de specialitate şi disponibilitatea personalului medical.
Citeste mai mult
Ascunde
28 Iunie 2011
articol pe sanatate.bzi.ro
Doar un roman dintr-o suta este multumit de sistemul de sanatate din Romania
Potrivit unui studiu realizat de ivox.ro, doar 1% dintre romani cred ca sistemul de sanatate din Romania functioneaza si nu are nevoie de schimbari majore, in timp ce peste 93% dintre ei spun ca sistemul de sanatate din Romania trebuie schimbat.
De asemenea, peste 85% dintre cei chestionati sunt de parere ca statul roman cheltuieste prea putini bani in domeniul protectiei si ameliorarii starii de sanatate a populatiei. Cea mai mare parte dintre respondenti apreciaza calitatea serviciilor publice de sanatate din Romania ca fiind proasta (41.6%) sau foarte proasta (34.1%), iar majoritatea dintre cei chestionati (65,7%) prefera sa se trateze intr-o clinica privata atunci cand se imbolnavesc. Motivatia: infrastructura de specialitate, promptitudinea asistentei medicale, relatia transparenta si corecta medic-pacient, si, implicit, absenta platilor informale, mai arata studiul.
Cele mai multe nemultumiri ale pacientilor fata de sistemul public de sanatate se refera la igiena din spitale, infrastructura de specialitate si disponibilitatea personalului medical. Sondajul "Parerea ta despre sistemul de sanatate" a fost operat pe un esantion de 5.135 de utilizatori iVox, care au completat un chestionar cu 26 de intrebari, in perioada 30 mai - 12 iunie.
Citeste mai mult
Ascunde
28 Iunie 2011
articol pe dailybusiness.ro
Romanii sunt nemultumiti de sistemul public de sanatate, dar nu vor privatizarea
Peste 75% dintre romani sunt nemultumiti de sistemul public de sanatate, insa 55% dintre acestia sunt impotriva privatizarii sale, potrivit unui sondaj realizat de iVox.ro.
75,7% dintre respondenti se declara nemultumiti sau foarte nemultumiti de igiena din spitale, iar 63,6% dintre acestia se declara nemultumiti sau foarte nemultumiti cu privire la infrastructura si echipamentul medical existente in spitalele publice. Totodata, 62,9% dintre respondenti se declara nemultumiti sau foarte nemultumiti de disponibilitatea personalului.
41,6% dintre romani apreciaza calitatea serviciilor publice de sanatate ca fiind proasta, iar 34,1% o apreciaza ca fiind foarte proasta. Aproape toti respondentii (93,8%) considera ca sistemul de sanatate din Romania necesita schimbari majore. Doar 1% din acestia considera ca sistemul functioneaza bine si nu necesita schimbari. De asemenea, cei mai multi dintre cei chestionati (86,0%) sunt de parere ca statul roman cheltuie prea putini bani in domeniul protectiei si ameliorarii starii de sanatate a cetatenilor.
Majoritatea respondentilor la sondaj, respectiv 65,7%, spun ca prefera sa se trateze intr-o clinica privata atunci cand au o problema de sanatate. Principalul motiv, indicat de 25,2% dintre acestia, este reprezentat de infrastructura si aparatura de care dispune clinica (25,2%). Alte motive importante sunt promptitudinea cu care este rezolvata problema de sanatate (22,3%), evitarea coruptiei din sistemul de sanatate public (15,7%) si calitatea medicilor (15,5%).
La polul opus, cel mai important motiv pentru alegerea tratamentului intr-o clinica publica il constituie costul tratamentului, considerat ca fiind mai scazut decat in cadrul clinicilor private (45,5%). Alte motive apreciate ca fiind importante de catre respondenti, cand aleg sa mearga intr-o clinica publica, sunt relatiile pe care acestia le au in randul medicilor sau al personalului (17%), precum si calitatea medicilor (16,7%).
sondajul a fost realizat de iVox.ro in perioada 30 mai - 12 iunie, pe un esantion de 5.135 de persoane.
Citeste mai mult
Ascunde
27 Iunie 2011
articol pe financiarul.com
Trei sferturi dintre angajati si-ar schimba locul de munca actual pentru o oferta salariala mai mare
67,6% din angajati nu ar ezita sa-si paraseasca vechiul job daca cel nou ar oferi oportunitati de avansare in cariera. Dintre cei care nu muncesc, 34% declara ca nu sunt in cautarea unei slujbe.
Doua companii de recrutare online au decis sa ia pulsul pietei muncii din Romania, efectuand in acest sens sondaje la nivel national, iar rezultatele acestora sunt asemanatoare pe anumite segmente comune de chestionare. Din primul sondaj realizat de BestJobs rezulta ca 67,6% din romani si-ar parasi jobul daca la cel nou vor fi promovati. Din cel de-al doilea, realizat de site-ul ivox.ro, rezulta ca 46% din conationali sunt multumiti de actualul loc de munca.
Astfel, BestJobs a chestionat recent 2.488 de utilizatori pentru a afla principalele motive ce stau la baza deciziei de a schimba locul de munca.
Firma de recrutare a propus candidatilor sa selecteze motivele principale pentru care si-au schimbat ultimul job, chestionarul oferind posibilitatea selectarii de raspunsuri multiple. In urma analizei raspunsurilor a fost realizat un Top 5 al motivelor pentru care romanii decid sa isi caute un alt loc de munca. Cei mai multi dintre repondenti, 77,4%, spun ca principalul motiv pentru care si-ar schimba locul de munca ar fi un salariu mai mare, iar 67,6% din romani nu ar ezita sa-si paraseasca actualul loc de munca daca viitorul loc ar oferi oportunitati de avansare in cariera.
Salariatii trebuie motivati
La randul lor, 34,2% ar prefera un nou job daca acesta ar fi mai interesant, iar 26,2% si-ar dori sa profeseze in acelasi domeniu cu studiile realizate.
Alte motive votate au fost: stagii de pregatire sau training (23,9%) relatia dificila cu seful sau colegii (19,9%), reducerea disponibilitatii pentru calatorii in interes de serviciu (5,5%) si dorinta de relocare in alt oras (2,7%). „Rezultatele demonstreaza ca, pe langa aspectul important al beneficiilor financiare, angajatorii ar trebui sa ia in considerare si alte forme de compensare si motivare a angajatilor. Un traseu de promovare in structura interna a companiei clar definit, un job interesant si pe masura pregatirii profesionale, ce ofera si posibilitatea de dezvoltare a competentelor sunt criterii ce pot creste fidelitatea angajatilor, chiar daca remunerarea nu este satisfacatoare acum, intr-o perioada dificila economic”, declara Adela Grama, specialist HR BestJobs.
Asteptarile romanilor de la job
„Ce asteptari ai de la jobul tau” este numele celui de-al doilea sondaj de opinie realizat de site-ul ivox.ro, la care au raspuns 5.232 de persoane. Potrivit sondajului, cei mai multi dintre repondenti (46%) se declara multumiti de actualul lor loc de munca. Participantii sunt multumiti in primul rand de programul de lucru, atmosfera de lucru si nu in ultimul rand de faptul ca au un loc de munca sigur. Nemultumirile cele mai mari se concentreaza pe modul de plata a orelor suplimentare. De asemenea, repondentii sunt nemultumiti de faptul ca angajatorii nu isi motiveaza angajatii si de oportunitatile scazute de promovare. Dintre repondentii care au un loc de munca, 64,2% au afirmat ca, din momentul in care si-au propus sa lucreze si pana la momentul in care au inceput efectiv sa lucreze, a trecut o perioada mai scurta de trei luni. Desi 34% din repondenti nu sunt in cautarea unui loc de munca in acest moment, cei mai multi dintre cei care cauta un job (18,4%) fac aceasta de mai putin de trei luni, completati de cei care sunt in cautarea unui job de o perioada cuprinsa intre sase luni si un an.
Din nou, banii pe primul loc
Cele mai importante aspecte care i-ar determina pe repondenti sa isi schimbe locul de munca sunt in mare si foarte mare masura: beneficiile financiare (81,2%), oportunitatile de dezvoltare personala (70,8%), dar si recunoasterea muncii lor ca fiind valoroasa (67,1%). In schimb, 19,2% considera ca munca intr-o multinationala si munca intr-o echipa tanara (17%) nu sunt considerate a fi motive la fel de importante pentru schimbarea slujbei. Potrivit sondajului, majoritatea repondentilor (67%) considera ca specialistii in resurse umane sunt o buna sursa de informare si consiliere in vederea obtinerii unui loc de munca. Totusi, doar 12% din persoanele chestionate declara ca au apelat la un astfel de specialist in vederea obtinerii unui job. Repondentii care au apelat la un specialist de resurse umane si-au manageriat aceasta relatie in moduri diferite. Cei mai multi declara ca in urma interactiunii cu specialistul de resurse umane si-au intocmit un profil profesional eficient pentru a obtine un loc de munca (43%).
Subalternii suparati ca nu-i asculta nimeni
Potrivit unui alt sondaj BestJobs, doar la 41% din angajatii romani le sunt ascultate si luate in considerare ideile. Astfel, 40,5% spun ca sugestiile le sunt ascultate si se tine cont de ele, 35% considera ca parerile le sunt ascultate, dar de cele mai multe ori nu se tine cont de ele, iar 15,7% ca opiniile lor nu sunt deloc ascultate. La randul lor, 8% din angajati spun ca nu isi fac deloc cunoscute punctele de vedere. Peste 44% din repondenti sunt din Bucuresti, 43% au varsta cuprinsa intre 25-35 de ani si 37% au studii postuniversitare.
Citeste mai mult
Ascunde
24 Iunie 2011
articol pe business-forum.ro
Pentru câți români funcționează sistemul public de sănătate? VEZI părerea populației
Doar 1% dintre români cred că sistemul de sănătate funcţionează şi nu are nevoie de schimbări majore, în timp ce peste 93% dintre ei spun că sistemul de sănătate din România trebuie schimbat, potrivit unui studiu realizat de ivox.ro.
Peste 85% dintre cei chestionaţi sunt de părere că statul român cheltuie prea puţini bani în domeniul protecţiei şi ameliorării stării de sănătate a populaţiei.
Cea mai mare parte dintre respondenţi apreciază calitatea serviciilor publice de sănătate din România ca fiind proastă (41.6%) sau foarte proastă (34.1%), iar majoritatea dintre cei chestionaţi (65,7%) preferă să se trateze într-o clinică privată atunci când se îmbolnăvesc. Sursă: money.ro
Citeste mai mult
Ascunde
24 Iunie 2011
articol pe corporatenews.9am.ro
Trei sferturi dintre angajati "alearga" pentru un salariu mai mare
67,6% din angajati nu ar ezita sa-si paraseasca vechiul job daca cel nou ar oferi oportunitati de avansare in cariera. Dintre cei care nu muncesc, 34% declara ca nu sunt in cautarea unei slujbe.
Doua companii de recrutare online au decis sa ia pulsul pietei muncii din Romania, efectuand in acest sens sondaje la nivel national, iar rezultatele acestora sunt asemanatoare pe anumite segmente comune de chestionare. Din primul sondaj realizat de BestJobs rezulta ca 67,6% din romani si-ar parasi jobul daca la cel nou vor fi promovati. Din cel de-al doilea, realizat de site-ul ivox.ro, rezulta ca 46% din conationali sunt multumiti de actualul loc de munca.
Astfel, BestJobs a chestionat recent 2.488 de utilizatori pentru a afla principalele motive ce stau la baza deciziei de a schimba locul de munca.
Citeste mai mult
Ascunde
23 Iunie 2011
articol pe business-forum.ro
Românii vor să fie afaceriști
Datele obținute în urma unui sondaj de opinie realizat pe siteul ivox.ro arată că, dacă ar putea să aleagă între diferite modalităţi de a munci, cei mai mulţi dintre participanții la sondaj ar alege să lucreze pe cont propriu (77,1%), şi numai 22,9% să lucreze ca angajaţi.
Cele mai importante motive pentru care participanții la sondaj ar alege să lucreze pe cont propriu sunt câştigarea independenţei economice (26,7%), posibilitatea de a obţine venituri mai mari (21,9%) şi libertatea alegerii locului şi a programului de lucru (18,3%).
Chiar dacă o parte importantă dintre respondenţi (61,6%) îşi doresc în mare şi foarte mare măsură să lucreze pe cont propriu în următorii 5 ani, doar 25,5% dintre aceştia cred că este fezabil ca acest lucru să se întâmple în cazul lor, în principal datorită lipsei capitalului financiar de început, precum şi a condiţiilor percepute ca fiind neprielnice deschiderii de afaceri.
Factorii necesari începerii unei afaceri de succes sunt, conform rezultatelor obținute în urma studiului, capitalul financiar (61,4% dintre participanți îl consideră foarte important), existenţa unei echipe de profesionişti (46,8%), existenţa unor mijloace de finanţare sigure (45,7%), precum şi infrastructura şi resursele materiale (45,3%).
În schimb, cele mai importante caracteristici ale antreprenorului de succes sunt încrederea de sine (64,9%), perseverenţa (63%), profesionalismul (62,9%) şi gândirea antreprenorială (56,6%).
Datele arată că 47,7% dintre participanții la sondaj se gândesc să înceapă o afacere, 11,8% au făcut paşi spre deschiderea unei afaceri dar au renunţat, iar 3,7% tocmai au întreprins primii paşi în vederea deschiderii unei afaceri. De asemenea, 6,1% dintre respondenţi deţin afaceri care sunt încă active, iar 9,2% dintre ei au avut afaceri în trecut dar în prezent nu mai sunt active.
Imaginea antreprenorului român, aşa cum decurge din răspunsurile participanţilor la sondaj, este dominată de concentrarea pe propriul lor succes economic (25,4%), care depinde de contactele şi relaţiile lor personale (21,1%).
19,7% dintre respondenţi consideră că antreprenorii exploatează munca altor indivizi, iar pe de altă parte, 16,4% dintre ei cred că antreprenorii creează locuri de muncă.
Caracteristicile antreprenoriale cu care respondenţii se identifică în cea mai mare măsură sunt curiozitatea şi căutarea în permanenţă de lucruri noi (41,2%), asumarea responsabilităţii pentru succesul sau insuccesul acţiunilor proprii (39,9%), independenţa (37,2%) şi păstrarea calmului în situaţii dificile şi adaptarea la noile situaţii (28,1%).
O mare parte dintre respondenţi consideră că nu deţin cunoştinţele necesare începerii unei afaceri şi că au avea nevoie de sprijin sau de consiliere în cazul în care ar dori să pună bazele uneia. Educaţia formală reprezintă o sursă slabă nu numai de cunoştinţe şi abilităţi antreprenoriale, dar şi de insuflare a spiritului antreprenorial. Doar 9,1% din indivizi au afirmat că educaţia le-a oferit în foarte mare măsură cunoştinţe şi le-a format competenţele necesare pentru a deveni antreprenori, spre deosebire de 22,7% dintre respondenți care consideră că educația nu le-a oferit deloc sau doar în foarte mică măsură cunoștințe și competențe antreprenoriale.
De asemenea foarte puțini respondenți au afirmat că educația le-a deschis interesul pentru a deveni antreprenori (8%) sau i-a ajutat sa își dezvolte o atitudine antreprenorială (8,7%).
Ca urmare, cea mai mare parte a celor chestionaţi (61,4%) au declarat că sunt interesaţi de participarea la un program de antreprenoriat, unde să înveţe cum să analizeze mediul de afaceri şi să identifice oportunităţi, să elaboreze un plan de afaceri, să identifice surse de finanţare şi să le acceseze, sau cum să conducă o afacere.
Sondajul a fost realizat la solicitarea JCI Cluj. Misiunea JCI este aceea de a crea oportunităţi de dezvoltare care să le ofere antreprenorilor, liderilor şi profesioniştilor din diferite domenii de activitate, cadrul necesar pentru a putea să producă "schimbare pozitivă" în societate.
La sondaj au participat 5443 respondenţi care și-au exprimat părerea despre factorii care contribuie la construirea unui business de succes și motivele care îî determină pe români să își deschidă o afacere.
Sursa:capital
Citeste mai mult
Ascunde
23 Iunie 2011
articol pe stiri.rol.ro
Romanii isi schimba jobul pentru salarii mai mari si se plang de neplata orelor suplimentare
Opt din zece romani opteaza pentru un nou job din considerente financiare, potrivit sondajului de opinie "Ce asteptari ai de la jobul tau" realizat pe siteul ivox.ro
Romanii vizeaza oportunitatile de dezvoltare personala (70,8%) si doresc recunoasterea muncii lor ca fiind valoroasa (67,1%). In schimb, munca intr-o multinationala (19,2%) si munca intr-o echipa tanara (17%) nu sunt considerate a fi motive la fel de importante pentru schimbare locului de munca.
De asemenea, datele obtinute arata ca cei mai multi dintre respondenti (46%) se declara multumiti de actualul lor loc de munca. Participantii sunt multumiti in primul rand de programul de lucru, atmosfera de lucru si nu in ultimul rand de faptul ca au un loc de munca sigur. Nemultumirile cele mai mari se concentreaza pe modul de plata al orelor suplimentare. De asemenea, respondentii sunt nemultumiti de faptul ca angajatorii nu isi motiveaza angajatii si de oportunitatile scazute de promovare.
Dintre respondentii care au un loc de munca, majoritatea (64,2%) au afirmat ca, din momentul in care si-au propus sa lucreze si pana la momentul in care au inceput efectiv sa lucreze, a trecut o perioada mai scurta de trei luni. Desi o buna parte dintre respondenti nu sunt in cautarea unui loc de munca (34%), cei mai multi dintre cei care cauta un job (18,4%) fac acest lucru de mai putin de trei luni, completati de cei care sunt in cautarea unui job de o perioada cuprinsa intre sase luni si un an.
Dintre respondentii care nu muncesc, 34% declara ca nu sunt in cautarea unui loc de munca. Cei mai multi dintre cei care cauta un loc de munca fac acest lucru de mai putin de trei luni (18,4%), completati de 15,3% care cauta de munca de o perioada cuprinsa intre sase luni si un an.
Cele mai importante aspecte care i-ar determina pe respondenti sa isi schimbe locul de munca sunt in mare si foarte mare masura: beneficiile financiare (81,2%), oportunitatile de dezvoltare personala (70,8%) si recunoasterea muncii lor ca fiind valoroasa (67,1%). In schimb, munca intr-o multinationala (19,2%) si munca intr-o echipa tanara (17%) nu sunt considerate a fi motive la fel de importante pentru schimbare locului de munca.
Marea majoritate a respondentilor (67%) considera ca specialistii in resurse umane sunt o buna sursa de informare si consiliere in vederea obtinerii unui loc de munca. Totusi, doar 12% dintre persoanele chestionate declara ca au apelat la un astfel de specialist in vederea obtinerii unui job.
Respondentii care au apelat la un specialist de resurse umane si-au instrumentalizat aceasta relatie in moduri diferite. Cei mai multi declara ca in urma interactiunii cu specialistul de resurse umane, si-au intocmit un profil profesional eficient pentru a obtine un loc de munca (43%). In plus, interactiunea a fost utila pentru intelegerea dorintelor angajatorilor din domeniul de activitate al respondentului (41,5%) si pentru testarea abilitatilor de comunicare (40,4%). In plus, aceste intalniri cu un specialist in resurse umane au fost de folos, in mare si foarte masura, pentru orientarea spre un loc de munca potrivit (36,6%), pentru obtinerea unui loc de munca (31,3%) si pentru avansarea la locul de munca (23,8%).
Cea mai mare parte dintre respondentii chestionati nu au fost la nici un interviu in vederea obtinerii unui loc de munca, in ultimul an (62%). Dintre cei care au fost, 25,1% au avut intre unu si trei interviuri si aproape 13% au fost la patru si peste patru interviuri. Aceste procente sunt explicate si prin numarul mare de respondenti (66%) care au un loc de munca, motiv pentru care nu isi cauta in mod necesar un altul.
Citeste mai mult
Ascunde
18 Iunie 2011
articol pe citynews.ro
SONDAJ Romanii isi gasesc un loc de munca in trei luni
Mai putin de jumatate dintre romani (46%) se declara multumiti de locul lor de munca. Afla ce asteptari au romanii de la job.
Sondajul "Ce asteptari ai de la jobul tau" realizat pe siteul iVox.ro a analizat multumirile si nemultumirile romanilor legate de locul de munca.
Romanii care s-au declarat multumiti de locul de munca actual au mentionat programul de lucru, atmosfera de lucru si stabilitatea jobului.
In topul nemultumirilor sunt modul de plata pentru orele suplimentare, lipsa de motivare din partea superiorilor si oportunitatile scazute de promovare.
Cele mai importante aspecte care i-ar determina pe respondenti sa isi schimbe locul de munca sunt: beneficiile financiare (81,2%), oportunitatile de dezvoltare personala (70,8%) si recunoasterea muncii lor ca fiind valoroasa (67,1%).
Munca intr-o multinationala (19,2%) si munca intr-o echipa tanara (17%) nu au fost considerate motive importante pentru schimbarea locului de munca de catre participantii la studiu.
La intrebarile sondajului au raspuns un numar de 5.232 utilizatori iVox.ro, care au completat chestionarul cu 39 de intrebari in perioada 16 – 29 mai.
Citeste mai mult
Ascunde