3 Aprilie 2012
articol pe ziare.com
Studiu pentru barbati: Vezi in ce orase sunt cele mai multe romance singure
Cele mai multe femei singure sunt in Ramnicu Valcea, Iasi si Sibiu, iar cele mai frumoase sunt in Bucuresti, potrivit unei cercetari, care a relevat si faptul ca Ramnicu Valcea, Cluj-Napoca si Capitala sunt orasele unde barbatii beneficiaza de cele mai favorabile conditii de viata.
Cercetarea, realizata in 11 orase din Romania, a luat in calcul mai multe criterii, considerate esentiale unui stil de viata barbatesc: numarul de locuri amenajate pentru pescuit, numarul de spatii verzi disponibile barbatilor, numarul de baze sportive accesibile acestora, dar si numarul de femei singure dintr-un oras.
Romanii folosesc, in medie, un singur prezervativ intr-un an
Cercetarea realizata la cererea Organizatiei Barbatilor din Romania - Bergenbier a relevat ca Bucuresti, Cluj Napoca si Ramnicu Valcea sunt orasele unde barbatii beneficiaza de cele mai favorabile conditii de viata.
Astfel, in topul oraselor cu cele mai multe locuri amenajate pentru pescuit se afla Bucurestiul (cu peste 102 zone disponibile in zona Bucuresti-Ilfov), urmat fiind de Cluj Napoca (48) si de Iasi (43).
Din punct de vedere al spatiului verde disponibil acestora, Cluj-Napoca se afla pe primul loc (cu 127 metri patrati disponibili unui barbat), Galatiul si Bucurestiul ocupand urmatoarele pozitii, cu 124 mp si, respectiv, 99 mp de spatiu verde disponibili pentru fiecare barbat.
In topul oraselor cu cele mai multe baze sportive accesibile barbatilor se afla Cluj Napoca, oras urmat de Brasov (locul doi) si de Timisoara si Constanta (locul trei). Conform datelor, barbatii din Ploiesti si din Bucuresti beneficiaza de cele mai putine oportunitati de a face miscare.
Bucurestiul, orasul cu cele mai frumoase femei
Cele mai multe femei singure se afla, conform cercetarii Daedalus Millward Brown, in Ramnicu Valcea (46%), in timp ce pe urmatoarele locuri se afla Iasi (45%) si Sibiu (44%).
In paralel, cercetarea nationala cu privire la perceptia barbatilor despre orasele cu cele mai frumoase femei a clasat Bucurestiul (17,51%) pe primul loc, urmat de Iasi (13,47%) si Cluj Napoca (9,19%). Orasele cu cele mai frumoase femei au fost identificate prin intermediul unui chestionar online, realizat de iVox.ro, la care au raspuns 1.262 de barbati cu varsta peste 18 ani.
Cercetarea, initiata de OBR Bergenbier, a fost implementata atat cu ajutorul unui desktop-research realizat de compania de cercetare Deadalus Millward Brown cat si prin intermediul unui chestionar online disponibil pe platforma iVox.ro. Obiectivul acesteia a fost identificarea oraselor favorabile stilului de viata barbatesc.
PR-ul discrimineaza - femeile, mai prost platite decat barbatii
Organizatia Barbatilor din Romania reprezinta o initiativa Bergenbier menita sa reprezinte vocea barbatilor din toata tara. OBR Bergenbier beneficiaza inclusiv de o campanie de recrutare de membri ce se desfasoara pe bergenbier.ro si prin pagina de Facebook Bergenbier.
Studiul a fost derulat in Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Timisoara, Iasi, Pitesti, Ploiesti, Sibiu, Brasov, Galati si Ramnicu Valcea.
Citeste mai mult
Ascunde
3 Aprilie 2012
articol pe zf.ro
În ce oraş din România găsiţi cele mai frumoase femei?
Cele mai multe femei singure sunt în Râmnicu Vâlcea, Iaşi şi Sibiu, iar cele mai frumoase sunt în Bucureşti, potrivit unei cercetări, care a relevat şi faptul că Râmnicu Vâlcea, Cluj-Napoca şi Capitala sunt oraşele unde bărbaţii beneficiază de cele mai favorabile condiţii de viaţă.
Cercetarea, realizată în 11 oraşe din România (Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Timişoara, Iaşi, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Braşov, Galaţi şi Râmnicu Vâlcea), a luat în calcul mai multe criterii, considerate esenţiale unui stil de viaţă bărbătesc: numărul de locuri amenajate pentru pescuit, numărul de spaţii verzi disponibile bărbaţilor, numărul de baze sportive accesibile acestora, dar şi numărul de femei singure dintr-un oraş.
Cercetarea realizată la cererea Organizaţiei Bărbaţilor din România - Bergenbier a relevat că Bucureşti, Cluj Napoca şi Râmnicu Vâlcea sunt oraşele unde bărbaţii beneficiază de cele mai favorabile condiţii de viaţă.
Astfel, în topul oraşelor cu cele mai multe locuri amenajate pentru pescuit se află Bucureştiul (cu peste 102 zone disponibile în zona Bucureşti-Ilfov), urmat fiind de Cluj Napoca (48) şi de Iaşi (43).
Din punct de vedere al spaţiului verde disponibil acestora, Cluj-Napoca se află pe primul loc (cu 127 metri pătraţi disponibili unui bărbat), Galaţiul şi Bucureştiul ocupând următoarele poziţii, cu 124 mp şi, respectiv, 99 mp de spaţiu verde disponibili pentru fiecare bărbat.
În topul oraşelor cu cele mai multe baze sportive accesibile bărbaţilor se află Cluj Napoca, oraş urmat de Braşov (locul doi) şi de Timişoara şi Constanţa (locul trei).
Conform datelor, bărbaţii din Ploieşti şi din Bucureşti beneficiază de cele mai puţine oportunităţi de a face mişcare.
Cele mai multe femei singure se află, conform cercetării Daedalus Millward Brown, în Râmnicu Vâlcea (46%), în timp ce pe următoarele locuri se află Iaşi (45%) şi Sibiu (44%).
În paralel, cercetarea naţională cu privire la percepţia bărbatilor despre oraşele cu cele mai frumoase femei a clasat Bucureştiul (17,51%) pe primul loc, urmat de Iaşi (13,47%) şi Cluj Napoca (9,19%). Oraşele cu cele mai frumoase femei au fost identificate prin intermediul unui chestionar online, realizat de iVox.ro, la care au raspuns 1.262 de bărbaţi cu vârsta peste 18 ani.
Cercetarea, iniţiată de OBR Bergenbier, a fost implementată atât cu ajutorul unui desktop-research realizat de compania de cercetare Deadalus Millward Brown cât şi prin intermediul unui chestionar online disponibil pe platforma iVox.ro. Obiectivul acesteia a fost identificarea oraşelor favorabile stilului de viaţă bărbătesc.
Organizaţia Bărbaţilor din România reprezintă o iniţiativă Bergenbier menită să reprezinte vocea bărbaţilor din toată ţara. OBR Bergenbier beneficiază inclusiv de o campanie de recrutare de membri ce se desfăşoară pe bergenbier.ro şi prin pagina de Facebook Bergenbier.
Bergenbier SA este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa românească, ocupând poziţia a treia în industria locală a berii, conform datelor de retail audit MEMRB România.
Citeste mai mult
Ascunde
3 Aprilie 2012
articol pe emaramures.ro
STUDIU PENTRU BURLACI - Cele mai multe femei singure sunt in Ramnicu Valcea, Iasi si Sibiu
Cele mai multe femei singure sunt in Ramnicu Valcea, Iasi si Sibiu, iar cele mai frumoase sunt in Bucuresti, potrivit unei cercetari, care a relevat si faptul ca Ramnicu Valcea, Cluj-Napoca si capitala sunt orasele unde barbatii beneficiaza de cele mai favorabile conditii de viata.
Cercetarea, realizata in 11 orase din Romania (Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Timisoara, Iasi, Pitesti, Ploiesti, Sibiu, Brasov, Galati si Ramnicu Valcea), a luat in calcul mai multe criterii, considerate esentiale unui stil de viata barbatesc: numarul de locuri amenajate pentru pescuit, numarul de spatii verzi disponibile barbatilor, numarul de baze sportive accesibile acestora, dar si numarul de femei singure dintr-un oras.
Astfel, in topul oraselor cu cele mai multe locuri amenajate pentru pescuit se afla Bucurestiul (cu peste 102 zone disponibile in zona Bucuresti-Ilfov), urmat fiind de Cluj Napoca (48) si de Iasi (43).
Din punct de vedere al spatiului verde disponibil acestora, Cluj-Napoca se afla pe primul loc (cu 127 metri patrati disponibili unui barbat), Galatiul si Bucurestiul ocupand urmatoarele pozitii, cu 124 mp si, respectiv, 99 mp de spatiu verde disponibili pentru fiecare barbat.
In topul oraselor cu cele mai multe baze sportive accesibile barbatilor se afla Cluj Napoca, oras urmat de Brasov (locul doi) si de Timisoara si Constanta (locul trei).
Conform datelor, barbatii din Ploiesti si din Bucuresti beneficiaza de cele mai putine oportunitati de a face miscare.
Cercetarea, initiata de OBR, a fost implementata atat cu ajutorul unui desktop-research realizat de compania de cercetare Deadalus Millward Brown cat si prin intermediul unui chestionar online disponibil pe platforma iVox.ro. Obiectivul acesteia a fost identificarea oraselor favorabile stilului de viata barbatesc.
Citeste mai mult
Ascunde
3 Aprilie 2012
articol pe gandul.info
Cele mai multe FEMEI SINGURE sunt în Rm. Vâlcea, Iaşi, Sibiu, iar cele mai FRUMOASE în Bucureşti
Cele mai multe femei singure sunt în Râmnicu Vâlcea, Iaşi şi Sibiu, iar cele mai frumoase sunt în Bucureşti, potrivit unei cercetări, care a relevat şi faptul că Râmnicu Vâlcea, Cluj-Napoca şi Capitala sunt oraşele unde bărbaţii beneficiază de cele mai favorabile condiţii de viaţă.
Cercetarea, realizată în 11 oraşe din România (Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Timişoara, Iaşi, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Braşov, Galaţi şi Râmnicu Vâlcea), a luat în calcul mai multe criterii, considerate esenţiale unui stil de viaţă bărbătesc: numărul de locuri amenajate pentru pescuit, numărul de spaţii verzi disponibile bărbaţilor, numărul de baze sportive accesibile acestora, dar şi numărul de femei singure dintr-un oraş.
Cercetarea realizată la cererea Organizaţiei Bărbaţilor din România - Bergenbier a relevat că Bucureşti, Cluj Napoca şi Râmnicu Vâlcea sunt oraşele unde bărbaţii beneficiază de cele mai favorabile condiţii de viaţă.
Astfel, în topul oraşelor cu cele mai multe locuri amenajate pentru pescuit se află Bucureştiul (cu peste 102 zone disponibile în zona Bucureşti-Ilfov), urmat fiind de Cluj Napoca (48) şi de Iaşi (43)
Citeste mai mult
Ascunde
20 Martie 2012
articol pe infodiscount.ro
infoTOP: You Deal Cluj-Napoca, lider în topul creşterilor de pe Facebook
Un cont din Cluj conduce în topul creşterilor din această săptămână de pe Facebrands. YouDeal Cluj Napoca a ajuns ieri la 42.018 fani, după ce în ultimele trei zile a avut creşteri de peste 2.000 de fani/zi. În acelaşi clasament, al creşterilor mai apare Banca Transilvania, pe locul al 9-lea, care a atras atenţia a 464 de fani în ultima zi.
În clasamentul general, I Love Cluj este în continuare cel mai iubit cont de clujeni, numărul fanilor săi ajungând azi la 98.732. Pe locul al doilea se află iVox, corespondentul site-ului profilat pe sondarea pieţei, iar pe poziţia a III-a a urcat YouDeal Cluj-Napoca.
Integra HR şi Teo’s Kitchen ocupă poziţiile a patra şi respctiv a V-a din clasamentul Facebrands.
Top 12 conturi clujene de Facebook
1.I Love Cluj 98.732 fani
2. iVox.ro 59.601 fani
3. YouDeal Cluj-Napoca 42.018 fani
4. Integra HR 35.964 fani
5. Teo’s Kitchen 32.499 fani
6. Farmec 31.660 fani
7. Napolact 30.394 fani
8. ECCO Romania 29.982 fani
9. Obsession the Club 27.762 fani
10. Cord Blood Center ro 26.733 fani
11. Banca Transilvania 26.150 de fani
12. Iulius Mall Cluj-Napoca 25.842 fani
Top creşteri
YouDeal Cluj-Napoca + 42.018 fani
(9.) Banca Transilvania + 464 fani
Citeste mai mult
Ascunde
17 Martie 2012
articol pe bzb.ro
Pe ce îşi cheltuiesc copiii banii de buzunar
Doar o treime dintre copii ţin banii primiţi de la părinţi la puşculiţă, arată un sondaj online realizat de iVox la comanda KRUK International, companie din industria de management al creanţelor din România.
Cea mai mare parte dintre copiii români obişnuiesc să îşi cheltuiască banii de buzunar pe care îi primesc de la părinţi fie ieşind în oraş cu alţi copii (27,15%). Circa 8% dintre ei îşi cumpără gadgeturi, dispozitive IT, softuri sau electronice (8,83%), fie pe altceva (30,42%). Doar 33,31% dintre ei îi economisesc. Conform sondajului „Bani de buzunar”, majoritatea copiilor români (56,82%) primesc bani de buzunar în fiecare săptămână. Peste jumătate dintre ei beneficiază de o sumă lunară de cel mult 50 de lei.
Citeste mai mult
Ascunde
17 Martie 2012
articol pe wall-street.ro
Cum isi cheltuiesc copiii romani banii de buzunar. Cati ii economisesc
Un studiu realizat in luna martie, anul acesta, arata ca 6 din 10 parinti administreaza copiilor medicamente fara sa consulte in prealabil un medic.
.
„Automedicatia implica foarte multe riscuri, mai ales in cazul copiilor. Printre acestea, se numara cresterea rezistentei organismului la un anumit tratament (de exemplu, la antibiotice), cresteri ale ritmului cardiac, mascarea evolutiei unei boli mai grave, supradozarea”, potrivit Asociatiei Romane a Producatorilor Internationali de Medicamente (ARPIM).
Cel mai adesea, simptomele tratate prin automedicatie sunt tusea, febra, nasul infundat, durerile de gat sau raguseala.
Citeste mai mult
Ascunde
14 Martie 2012
articol pe m.capital.ro
Pe ce îşi cheltuiesc copiii români banii de buzunar
Banii de buzunar sunt un adevarat fenomen, nu numai in Romania, ci in toata lumea. Copiii de la noi primesc zi de zi diverse sume, releva un studiu de specialitate.
Conform rezultatelor sondajului "Bani de buzunar”, care a evaluat obiceiurile adultilor de a da bani de buzunar copiilor, precum si frecventa cu care se dau acesti bani si modul de cheltuire sau economisire a acestora, majoritatea copiilor romani (56,82%) primesc bani de buzunar in fiecare saptamana.
Peste jumatate dintre ei beneficiaza de o suma lunara de cel mult 50 de lei ca bani de buzunar. De asemenea, datele mai arata ca in jumatate din cazuri sumele alocate copiilor ca bani de buzunar s-au redus serios din cauza crizei economice. La studiul online realizat in perioada 6-8 martie au participat 1.358 de respondenti, cea mai mare parte a lor provenind din Bucuresti si din judetele Cluj, Iasi, Prahova si Constanta.
Cum sa economisesti bani cand ai copii. 7 metode rapide pentru un buzunar mai plin.[MORE]
Pe ce se duc banii
Copiii romani obisnuiesc sa cheltuiasca banii de buzunar pe care ii primesc de la parinti fie iesind in oras cu alti copii (27,15%), fie cumparandu-si gadgeturi, dispozitive IT, softuri sau electronice (8,83%), fie pe altceva (30,42%). Doar 33,31% dintre ei ii economisesc. Acestea sunt concluziile unui sondaj online realizat de iVox la comanda KRUK International, companie de top a industriei de management al creantelor din Romania.
Citeste mai mult
Ascunde
14 Martie 2012
articol pe m.stirileprotv.ro
Cati bani de buzunar primesc copiii romani de la parinti pe luna si pe ce ii cheltuiesc
Banii de buzunar sunt un adevarat fenomen, nu numai in Romania, ci in toata lumea. Copiii de la noi primesc zi de zi diverse sume, releva un studiu de specialitate.
Conform rezultatelor sondajului "Bani de buzunar”, care a evaluat obiceiurile adultilor de a da bani de buzunar copiilor, precum si frecventa cu care se dau acesti bani si modul de cheltuire sau economisire a acestora, majoritatea copiilor romani (56,82%) primesc bani de buzunar in fiecare saptamana.
Peste jumatate dintre ei beneficiaza de o suma lunara de cel mult 50 de lei ca bani de buzunar. De asemenea, datele mai arata ca in jumatate din cazuri sumele alocate copiilor ca bani de buzunar s-au redus serios din cauza crizei economice. La studiul online realizat in perioada 6-8 martie au participat 1.358 de respondenti, cea mai mare parte a lor provenind din Bucuresti si din judetele Cluj, Iasi, Prahova si Constanta.
Cum sa economisesti bani cand ai copii. 7 metode rapide pentru un buzunar mai plin
Pe ce se duc banii
Copiii romani obisnuiesc sa cheltuiasca banii de buzunar pe care ii primesc de la parinti fie iesind in oras cu alti copii (27,15%), fie cumparandu-si gadgeturi, dispozitive IT, softuri sau electronice (8,83%), fie pe altceva (30,42%). Doar 33,31% dintre ei ii economisesc. Acestea sunt concluziile unui sondaj online realizat de iVox la comanda KRUK International, companie de top a industriei de management al creantelor din Romania.
Citeste mai mult
Ascunde
14 Martie 2012
articol pe capital.ro
Pe ce îşi cheltuiesc copiii români banii de buzunar
Copiii români obişnuiesc să îşi cheltuiască banii de buzunar pe care îi primesc de la parinţi pe iesiri în oras cu alti copii sau pe gadgeturi. Doar o treime dintre ei ţin banii la puşculiţă, arată un sondaj online realizat de iVox la comanda KRUK International, companie din industria de management al creanţelor din România.
Cea mai mare parte dintre copiii români obişnuiesc să îşi cheltuiască banii de buzunar pe care îi primesc de la parinţi fie iesind in oras cu alti copii (27,15%). circa 8% dintre ei îşi cumpără gadgeturi, dispozitive IT, softuri sau electronice (8,83%), fie pe altceva (30,42%). Doar 33,31% dintre ei îi economisesc.
Conform sondajului "Bani de buzunar", majoritatea copiilor români (56,82%) primesc bani de buzunar în fiecare saptamână. Peste jumatate dintre ei beneficiază de o sumă lunară de cel mult 50 de lei. În jumătate din cazuri, sumele alocate copiilor ca bani de buzunar s-au redus serios din cauza crizei.
La studiul online realizat în perioada 6 - 8 martie au participat 1.358 de respondenţi, cea mai mare parte a lor provenind din Bucureşti şi din judeţele Cluj, Iaşi, Prahova şi Constanţa.
Citeste mai mult
Ascunde
14 Martie 2012
articol pe capital.ro
Pe ce îşi cheltuiesc copiii români banii de buzunar
Copiii români obişnuiesc să îşi cheltuiască banii de buzunar pe care îi primesc de la parinţi pe iesiri în oras cu alti copii sau pe gadgeturi. Doar o treime dintre ei ţin banii la puşculiţă, arată un sondaj online realizat de iVox la comanda KRUK International, companie din industria de management al creanţelor din România.
Cea mai mare parte dintre copiii români obişnuiesc să îşi cheltuiască banii de buzunar pe care îi primesc de la parinţi fie iesind in oras cu alti copii (27,15%). circa 8% dintre ei îşi cumpără gadgeturi, dispozitive IT, softuri sau electronice (8,83%), fie pe altceva (30,42%). Doar 33,31% dintre ei îi economisesc.
Conform sondajului "Bani de buzunar", majoritatea copiilor români (56,82%) primesc bani de buzunar în fiecare saptamână. Peste jumatate dintre ei beneficiază de o sumă lunară de cel mult 50 de lei. În jumătate din cazuri, sumele alocate copiilor ca bani de buzunar s-au redus serios din cauza crizei
Citeste mai mult
Ascunde
6 Martie 2012
articol pe ziar.com
Doar 23% dintre români citesc zilnic.
Datele obtinute in urma sondajului de opinie “Ce iti place sa citesti” realizat pe
siteul ivox.ro arata ceea ce este important pentru utilizatori in relatia cu cartile:
ce le place sa citeasca, de unde se informeaza despre carti, care sunt locurile in care citesc, de unde isi cumpara cartile, cst cheltuiesc pentru achizitionarea lor si care sunt editurile lor preferate.
De ce citesc romanii
pentru a-si dezolta gandirea (76,7%)
pentru a-si dezolta gandirea limbajul (71,2%)
pentru a se relaxa (68,2%)
48,2% pentru dezvoltarea profesionala
34,9% pentru ca lectura reprezinta un mijloc pentru a intelege societatea in care traiesc
Cat de des citesc romanii
75.7% citesc cel putin o data pe luna, din care 23.1% zilnic
34.1% citesc intre una si doua ore saptamanal
27.1% intre doua si patru ore
19.7% mai mult de patru ore pe saptamana
De ce NU mai citesc romanii
83,1% considera internetul ca fiind cauza principala a scaderii interesului pentru lectura
68,1% interesul mai mare acordat emisiunilor TV
60,1% lipsa de timp
Unde citesc romanii
Locul preferat de lectura este locuinta personala: unde 38% citesc saptamanal, iar 13% lunar
mijloacele de transport in comun: 14% citesc cel putin o data pe luna
parcuri: 11%
locul de munca: 17% citesc cel putin o data pe luna
Carti tiparite vs. carti electronice vs. carti audio
57% citesc zilnic si saptamanal carti tiparite
24% folosesc cartile electronice cel putin o data pe saptamana
5% cartile audio
Tipul de lectura, indiferent de format
41% beletristica
38.9% de specialiatate
36% dezvoltare personala
16.3% science-fiction
15.5% jurnale, memorii
Criterii la cumparare
51% dintre respondenti considera ca elementul cel mai important avut in vedere in momentul achizitiei unei carti este PRETUL
37,8% in mare masura se tine cont de recomandarile prietenilor
10,4% in foarte mare masura se tine cont de recomandarile prietenilor
41% cronicile citite
Factorii cei mai importanti pentru achizitia unei carti dintr-o librarie online
88% taxele
87% promotiile
84% pretul
Surse de informare in vederea achizitionarii unei carti
50% site-urile librariilor si ale editurilor
43.9% coperta sau interiorul cartii
Citeste mai mult
Ascunde
24 Februarie 2012
articol pe 9am.ro
Cine pe cine iubeste? Unu din doi romani iubeste pe cineva in secret
50% dintre romani au recunoscut ca iubesc in secret pe cineva, fara a avea curajul sa isi exprime sentimentele. Aceasta este una dintre concluziile unui studiu "indragostit".
Acelasi studiu realizat pe platforma online ivox.ro la cererea Liberty Center, arata ca doar 19% dintre romani si-au luat inima in dinti la un moment dat si si-au marturisit iubirea. Studiul a fost desfasurat pe un esantion reprezentativ de 1474 de persoane, cu varste cuprinse intre 18 – 80 de ani.
Totodata, studiul a mai scos in evidenta faptul ca barbatii sunt mai curajosi decat femeile in a-si exprima sentimentele de dragoste.
Astfel, 19,6% dintre persoanele de sex masculin care au participat la sondaj (din totalul de 745 de barbati) au raspuns ca si-au declarat dragostea la un moment dat, fata de 18,11%, procentul femeilor care au recunoscut acest lucru (din totalul de 729 de femei).
Citeste mai mult
Ascunde
24 Februarie 2012
articol pe oraromaniei.com
Dezvăluiri de Dragobete: Unul din doi români iubeşte în secret
50% dintre romani au recunoscut ca iubesc in secret pe cineva, fara a avea curajul sa isi exprime sentimentele. Aceasta este una dintre concluziile unui studiu "indragostit".
Acelasi studiu realizat pe platforma online ivox.ro la cererea Liberty Center, arata ca doar 19% dintre romani si-au luat inima in dinti la un moment dat si si-au marturisit iubirea. Studiul a fost desfasurat pe un esantion reprezentativ de 1474 de persoane, cu varste cuprinse intre 18 – 80 de ani.
Totodata, studiul a mai scos in evidenta faptul ca barbatii sunt mai curajosi decat femeile in a-si exprima sentimentele de dragoste.
Astfel, 19,6% dintre persoanele de sex masculin care au participat la sondaj (din totalul de 745 de barbati) au raspuns ca si-au declarat dragostea la un moment dat, fata de 18,11%, procentul femeilor care au recunoscut acest lucru (din totalul de 729 de femei).
Citeste mai mult
Ascunde
23 Februarie 2012
articol pe amosnews.ro
1 din 2 români iubeşte în secret pe cineva
În weekendul 24 - 26 Februarie, cu ocazia sărbătorii de Dragobete, toţi românii care au o dragoste secretă sunt încurajaţi să îşi exprime liber sentimentele, prin scrisori pe care Liberty Center promite că le trimite gratuit destinatarilor.
Conform celui mai recent studiu derulat de Liberty Center pe platforma online ivox.ro, 50% dintre români au recunoscut că iubesc în secret pe cineva, fără a avea curajul să îşi exprime sentimentele. Acelaşi studiu arată că doar 19% dintre români şi-au luat inima în dinţi la un moment dat şi şi-au mărturisit iubirea. Studiul a fost desfăşurat pe un eşantion reprezentativ de 1474 de persoane, cu vârste cuprinse între 18 – 80 de ani.
Totodată, studiul a mai scos în evidenţă faptul că bărbaţii sunt puţin mai curajoşi decât femeile în a-şi exprima sentimentele de dragoste. Astfel, 19,6% dintre persoanele de sex masculin care au participat la sondaj (din totalul de 745 de bărbaţi) au răspuns că şi-au declarat dragostea la un moment dat, faţă de 18,11%, procentul femeilor care au recunoscut acest lucru (din totalul de 729 de femei).
„Rezultatele acestui studiu ne-au dat ideea de a desfăşura o campanie prin care vrem să îi încurajăm pe români să îşi exprime sentimentele de dragoste faţă de persoana iubită. Astfel, am inaugurat la Liberty Center o cutie poştală pentru scrisori de dragoste, pe care le vom trimite destinatarilor la finalul campaniei”, a declarat Mihaela Ciceu, Customer Relationship Manager al Liberty Center. „Şi pentru cupluri avem o surpriză în acest weekend. Ei pot beneficia de sfaturile unui specialist în iubire, Iubirologul, care le va testa compatibilitatea printr-o metodă complet inedită”, a continuat aceasta.
Timp de 3 zile, în perioada 24 – 26 februarie, oamenii sunt aşteptaţi la Liberty Center ca să îşi depună scrisorile de dragoste în cutia poştală a iubirii. Scrisorile cu adresă poştală validă vor fi trimise destinatarilor, după data de 26 februarie, fără ca expeditorii să plătească vreun cost.
Cea mai importantă sursă de ”alimentare” a fericirii, a stării noastre de bine interior este iubirea, declarată sau nedeclarată, exprimată sau confidenţială, împărtăşită sau neîmpărtăşită. Păstrarea unui secret generează mai multă adrenalină, incită şi de aceea poate fi varianta preferată de unii, alţii aleg să se exprime şi să se bucure de ceea ce urmează. Indiferent de varianta aleasă, iubirea ne aduce sentimentul de fericire şi de împlinire sufletească”, a declarat Ion Duvac, psiholog clinician.
Liberty Center nu i-a uitat nici pe îndrăgostiţii ce formează cupluri. Cei care ajung la Liberty Center în weekend, au ocazia să îşi testeze compatibilitatea ajutaţi de un specialist în dragoste, Iubirologul. Pe baza unui chestionar completat de îndrăgostiţi şi cu ajutorul unor reţete secrete, numai de el ştiute, Iubirologul va putea testa chimia celor doi şi va scoate la iveală culoarea dragostei lor.
Cei care nu ajung la Liberty Center au posibilitatea să îşi exprime dragostea cu ajutorul aplicaţiei „Love Mailbox” de pe pagina de Facebook a Liberty Center. Aplicaţia trimite un mesaj de dragoste anonim către persoana dorită, iar dacă aceasta ghiceşte cine i-a scris, are şansa să câştige 4 vouchere de cumpărături valabile în magazinele din Liberty Center.
Citeste mai mult
Ascunde
23 Februarie 2012
articol pe ziare.realitatea.net
STUDIU: Unul din doi români ies în oraş săptămânal.
Rezultatele obţinute în urma unui sondaj de opinie realizat pe siteul ivox.ro arată că românii ies foarte des în oraş. Astfel, datele arată că aproape jumătate dintre participanţii la studiu (49.41%) ies săptămânal în oraş, 15.07% zilnic, 21.78% lunar şi doar 13.74% de câteva ori pe an.
La studiu au participat 6907 persoane. 39.86% dintre respondenţi au vârsta cuprinsă între 18 şi 25 de ani, 31.75% între 26 şi 35 de ani, 15.54% între 36 şi 45 de ani, iar 12.85% peste 46 de ani.
Bugetul pe care îl alocă lunar pentru petrecerea timpului liber este, pentru marea majoritate (58.35%) a respondenţilor, cuprins între 100 şi 500 de lei. Totodată, 29.86% dintre aceştia alocă pentru petrecerea timpului liber mai puţin de 100 de lei, 9.43% alocă între 500 şi 1000 de lei şi 2.36% mai mult de 1000 de lei pe lună.
Majoritatea participanţilor la studiu consideră că au suficient timp liber (87.26%). Doar 5.88% dintre respondenţi au declarat că "nu au timp nici să respire" şi un procent de 6.86% că au „plictisitor de mult timp liber".
Cu toatea acestea, majoritatea românilor consideră că modul lor actual de a-şi petrece timpul liber poate fi îmbunătăţit (77.7% sunt nemulţumiţi de modul în care îşi petrec timpul liber sau le-ar plăcea să-şi petrecă timpul în alt mod).
Principalul impediment în direcţia petrecerii timpului liber, în modul dorit, îl reprezintă lipsa resurselor financiare (56.51%), urmat de condiţiile de infrastructură (terenuri de sport, parcuri, etc) - 39% şi lipsa ocaziilor - 26.78%.
De asemenea, datele scot în evidenţă faptul că un procent destul de ridicat de participanţi (57.22%) nu reuşesc să se detaşeze de activitatea de la serviciu, gândindu-se des la situaţia de la muncă în timpul lor liber. Situaţia este similară în ceea ce priveşte problemele cotidiene, preocuparea pentru găsirea unor soluţii pentru acestea acaparând timpul liber al majorităţii respondenţilor (72.24%).
Ce fac totuşi în timpul lor liber? Majoritatea participanţilor la sondaj se uită zilnic la televizor (71.62%). Această activitate este surclasată totuşi de navigharea pe Internet (92.17%). De asemenea, foarte mulţi români (78.54%) îşi petrec timpul liber ascultând zilnic muzică.
Alte activităţi pe care le fac destul de des participanţii la sondaj sunt practicarea unui sport (50.28 fac această activitate săptămânal sau zilnic), lectura cărţilor (37.37 - săptămânal sau zilnic) sau informarea prin intermediul bloggurilor (55.95%). O dată la câteva luni sau chiar lunar românii merg în vacanţe de weekend (82.59%), merg la expoziţii (47.55%), la concerte (65.44%), la teatru (55.03%) sau la cinema (62.94%).
De asemenea, rezultatele scot în evidenţă faptul că, lunar, 66.87% dintre respondenţi iau masa la restaurant sau bistro, şi un procent de 1.16% fac asta zilnic.
Principala sursă de informare în privinţa evenimentelor şi a ocaziilor de petrecere a timpului liber e reprezentată de către Internet. O altă sursă de informare extrem de apreciată este reprezentată de city-guide-uri.
Datele obţinute arată că majoritatea respondenţilor (76%) cunosc 24-FUN şi că au utilizat cel puţin o dată conţinutul din revistă sau de pe siteul 24fun.ro (54.17%) pentru a afla informaţii utile în petrecerea timpului liber.
Citeste mai mult
Ascunde
29 Ianuarie 2012
articol pe mad3.ro
MindMagnet face lucruri misto in online
Maria Gruita, Coordonator Marketing si Vanzari Logicode ne povesteste cum valorificam traficul de pe site.
"Asa cum am mentionat si intr-un articol precedent, orice online marketer are printre principalele obiective cresterea traficului de pe website, iar optimizarea SEO si campaniile pay-per-click sunt doar 2 metode de pe lista lunga de posibilitati de a face acest lucru. Insa, un lucru foarte important, probabil mai important decat atragerea de trafic, reprezinta conversia acelui trafic, sau mai exact: cum fac sa imi transform vizitatorii de pe site in cumparatori?
In primul rand, o data ce vizitatorul a ajuns pe pagina ta, ai grija sa il faci sa isi petreaca cat mai mult timp navigand pe site, iar acest lucru sa fie o experienta placuta pentru el. Website-ul trebuie sa aiba un design simplu si curat, sa fie usor de navigat iar utilizatorul sa poate ajunge la informatiile de care are nevoie prin cat mai putine click-uri.
Atunci cand un posibil client iti viziteaza pagina web, trebuie sa ii lasi impresia ca esti expert in domeniu si ca esti o sursa de incredere, pentru ca in orice tip de afacere, este foarte greu sa faci business atunci cand nu exista incredere. Prin publicarea de referinte sau testimoniale din partea clientilor existenti, prin asocierea cu brand-uri cu notorietate, dar si prin oferirea de continut educativ pentru potentialii tai clienti, le vei castiga increderea de care ai nevoie.
Conform unui studiu Google privind utilizarea Internetului in 2011, 47% din vizitatorii unei pagini web parasesc site-ul imediat (bounce rate), fara a face o alta actiune, iar media de timp petrecuta de un utilizator pe un site este de 4.5 minute. De accea, daca ai captat deja atentia vizitatorilor tai, profita de acest lucru si invita-i sa faca o actiune (call-to-action) prin care ii vei transforma din simplii utilizatori in lead-uri (posibili clienti). Poti sa ii inviti sa se aboneze la newsletter, sa downloadeze un material de pe site, sa solicite un demo, sa ceara o oferta de pret sau orice alta actiune care te ajuta in dezvoltarea relatiei viitoare cu potentialul client.
Este important sa obtii datele de contact ale prospectilor pentru a le valorifica in actiunile de marketing viitoare, insa pentru ca toata lumea este invadata de mesaje spam, nu o sa fie usor. De aceea, pentru a obtine informatii de contact de la vizitatorii tai, trebuie sa oferi ceva util in schimb: un e-book, un voucher de cumparaturi, un demo, un ghid sau un studiu util, etc.
O data ce ai obtinut datele de contact ale prospectilor tai si permisiunea lor de a folosi aceste informatii pentru alte comunicari, poti introduce acesti prospecti intr-o campanie de „follow-up” pentru a tine aproape de ei in incercarea de a-i transforma in clienti. Oferindu-le continut de calitate, relevant pentru ei si cu o frecventa care sa nu fie sufocanta, atunci cand prospectii tai vor fi pregatiti sa cumpere, vor apela la tine pentru ca te vor recunoaste deja ca expert.
In functie de domeniul de activitate, follow-up-ul se poate face si unu-la-unu, prin contactarea directa a potentialului client de catre un reprezentant de vanzari. In Business 2 Business aceasta este una din cele mai utilizate tehnici de follow-up, in care lead-urile sunt captate de catre marketing (prin website, targuri si expozitii, campanii promotionale, newslettere, etc. ) si alocate ulterior la vanzari in scopul de a dezvolta relatia cu posibilii clienti."
Citeste mai mult
Ascunde
31 Decembrie 2011
articol pe mindmagnetsoftware.com
A good year and to an even better one
2011 was a good year. We’ve had some interesting projects and grew our team with some great people. Many thanks to all our clients for this great year!
After 2010′s launch of iVox.ro, in 2011 we’ve launched CashControl.ro which has been greatly received by users. In 2012, we’re planing to add at least another product to our suite as well as launch the existing ones on new markets. It will definitely be an interesting year.
We wish everyone a great 2012!
Citeste mai mult
Ascunde
23 Decembrie 2011
articol pe kudika.ro
55,78% dintre romanii de toate varstele CRED in Mos Craciun
Conform unui sondaj derulat de Liberty Center pe un esantion de 1167 de persoane cu varste cuprinse intre 10 si 60 de ani, 55,78% dintre romani au raspuns afirmativ la intrebarea "Crezi in Mos Craciun?".
Conform celui mai recent studiu derulat de Liberty Center pe platforma ivox.ro, cele mai dorite cadouri pe care romanii si le doresc de la Mos Craciun sunt gadget-urile de ultima generatie (28,23%) si vacantele in strainatate (23,29%).
Conform unui sondaj derulat de Liberty Center pe un esantion de 1167 de persoane cu varste cuprinse intre 10 si 60 de ani, 55,78% dintre romani au raspuns afirmativ la intrebarea "Crezi in Mos Craciun?". Printre motivele invocate de acestia pentru a-si justifica alegerea, se numara faptul ca mosul le aminteste de perioada copilariei, dar si pentru ca este un motiv de bucurie si un prilej de a isi exprima sentimentele frumoase fata de persoanele dragi.
„Asociat cu perioada copilariei, cu momentele petrecute alaturi de familie si cu ideea de speranta, Mos Craciun ramane unul dintre cele mai puternice simboluri ale Craciunului la romani”, a declarat Mihaela Ciceu, Customer Relationship Manager Liberty Center.
Conform rezultatelor, persoanele de sex feminin cred in Mos Craciun intr-o mai mare masura decat persoanele de sex masculin. Astfel, din totalul celor care au raspuns afirmativ la intrebarea „Crezi in Mos Craciun?” (651 de persoane de toate varstele), un procent de 56,2% e reprezentant de persoane de sex feminin si doar 43,7% sunt persoanele de sex masculin.
In paralel, au fost chestionati 1477 de respondenti cu varste cuprinse intre 10 si 60 de ani, cu privire la cadourile pe care ar vrea sa le primeasca de la Mos Craciun anul acesta. Conform rezultatelor, majoritatea romanilor au raspuns ca isi doresc gadget-uri de ultima generatie (28.23%), cat si vacante in strainatate (23.29%).
„Am observat ca de la an la an creste numarul persoanelor care isi doresc gadget-uri de Craciun si aici ma refer la telefoane de ultima generatie, tablete sau playere muzicale. Este si motivul pentru care am decis ca printre premiile de la tombola promotionala de Craciun, desfasurata in perioada 1-23 decembrie la Liberty Center, sa includem si tablete iPad si telefoane inteligente iPhone”, a continuat Mihaela Ciceu.
1.2.pagina urmatoare.
De pe lista de cadouri pe care si le doresc romanii anul acesta, nu lipsesc nici hainele si accesoriile. Astfel, 13.47% dintre cei care au raspuns la sondaj si-au exprimat dorinta de a primi astfel de daruri.
Surprinzator este faptul ca bijuteriile sau parfumurile scumpe nu ocupa un loc fruntas in clasamentul obiectelor dorite sub brad; doar 4,54% dintre respondenti si-ar dori astfel de cadouri. Nici cartile nu se bucura de o soarta foarte buna, obtinand un procent de 3.52%. Alte cadouri mentionate de romani includ aparaturi electrocasnice, obiecte de decoratiuni interioare sau daruri de lux, precum masini straine.
Studiul a fost derulat ca parte a campaniei promotionale de sarbatori „Eu cred in Mos Craciun”, desfasurata in perioada 1-23 decembrie la Liberty Center si care si-a propus sa reuneasca cea mai mare comunitate de romani care cred in Mos Craciun. In cadrul campaniei, Liberty Center si-a propus sa afle care sunt cadourile dorite de romani anul acesta si sa intocmeasca cea mai lunga scrisoare catre Mos Craciun. Astfel, toti cei care viziteaza Liberty Center pot contribui la redactarea unei scrisori colective catre mosul, care va contine idei de cadouri, surprizele dorite sau asteptarile pe care le au. In plus, acestia il pot intalni chiar pe Mos Craciun la Liberty Center, in fiecare zi, pana pe data de 23 decembrie.
Totodata, toate persoanele care fac cumparaturi de peste 50 de lei din magazinele Liberty Center perioada campaniei, se pot inscrie la tombola de sarbatori si au sansa sa castige premii constand in sisteme home-cinema, tablete iPad, telefoane inteligente iPhone si peste 3000 de vouchere de reducere la magazinele din incinta mall-ului. Marii castigatori vor fi anuntati pe data de 23 decembrie, in cadrul unui eveniment prezentat de unul dintre cei mai indragiti coregrafi din Romania, Bursucu’.
Citeste mai mult
Ascunde
21 Decembrie 2011
articol pe hrbexpert.ro
Tuborg Christmas Brew a sarbatorit al 12-lea an de petreceri albastre
Respectand traditia inceputa acum 12 ani, Tuborg Christmas Brew a organizat si anul acesta binecunoscutele petreceri albastre, in cadrul caravanei Tuborg Christmas Brew. Timp de cinci saptamani, caravana a strabatut 10 orase din Romania si s-a oprit in 60 de locatii, unde peste 9.000 de romani au primit in dar primele sticle de Tuborg Christmas Brew de anul acesta.
Echipa Tuborg Christmas Brew, formata din celebrele craciunite albastre, insotite de Tuborg Party Managerul Radu Vladut au oferit pe langa berea cu gust special de sarbatoare, si alte cadouri; in total, 50.000 de persoane au fost premiate de caravana Tuborg Christmas Brew.
Asa cum a fost deja obisnuit publicul, caravana Tuborg Christmas Brew a inceput anul acesta in primul weekend al lunii noiembrie. Astfel, in zilele de 4 si 5 noiembrie, 12 locatii din Centrul Vechi al Capitalei au fost vizitate si au fost oferite peste 1.000 de premii constand in sticle de bere si obiecte promotionale marca Tuborg Christmas Brew. Ulterior, caravana a poposit in Cluj Napoca, Timisoara, Oradea, Brasov, Sibiu, Galati, Braila, Iasi si Ploiesti aducand atmosfera de sarbatoare mai aproape.
Conform unui sondaj realizat la solicitarea Tuborg Romania in perioada 3-5 noiembrie, berea este una dintre bauturile cel mai des cumparate in perioada sarbatorilor de iarna, alaturi de apa si sucuri. Astfel, conform cercetarii la care au raspuns peste 1.400 de persoane, pe lista de cumparaturi pentru masa de Craciun a romanilor se regasesc sucurile (25,45 %), fiind urmate de apa minerala (21,75 %) si bere (18,87%). Cercetarea a fost realizata cu sprijinul platformei online iVox.ro la solicitarea Tuborg Romania si a scos in evidenta faptul ca o treime din barbatii romani beau Tuborg Christmas Brew cel putin o data in perioada Craciunului iar 20% dintre ei au sustinut ca sunt consumatori frecventi ai acestei editii speciale (cel putin o data pe saptamana in perioada sarbatorilor de iarna).
Avand un continut de alcool de 5,6%, Tuborg Christmas Brew este o bere brun roscata, produsa din trei tipuri de malt, avand o aroma distincta de lemn dulce. Reteta sa a fost inventata in 1981, de catre maestrul berar Per Krieger Lassen, prin amestecarea a trei tipuri de beri distincte. Aflata de peste 27 de ani in topul preferintelor bautorilor de bere din Danemarca, locul in care a fost produsa pentru prima data in lume, Tuborg Christmas Brew a creat traditia lansarii simultane a editiilor din Romania cu cele din Danemarca, Germania,Rusia si alte tari europene.
URBB (United Romanian Breweries Bereprod) este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent pe piata berii, a bauturilor racoritoare si recent, pe cea a apelor minerale. Portofoliul companiei cuprinde in exclusivitate marci premium: pe piata berii marcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness si Kilkenny (importate), marca Granini pe piata bauturilor racoritoare necarbonatate, precum si marca de apa minerala Bilbor.
Citeste mai mult
Ascunde